Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ingmar_ schreef:De spieren komen meestal vanzelf, ik weet niet hoe oud jouw Shetlander is?
Weten jullie of een bak van 10x20 groot genoeg is om in te lange lijnen? Wij gaan over een hele poos als de buurman zijn land verkoopt, omdat hij slechte knieën heeft, zijn land kopen en wij willen dan een bakje laten maken waarschijnlijk. Is dit groot genoeg? Verder doen we vrijwel alleen longeren er nog in en de paarden laten rollen.
Paardentango schreef:Uhm.... ik zie hier zo een paar hele mooie dingen voorbij komen, en als aanstormend tuigmaker wil ik jullie gaag uitnodigen om eens wat ideetjes te spuien. Mijn favoriete materiaal is leer.
Verder genet ik om te zien hoe veel plezier jullie hier hebben en hoe serieus iedereen is, leuk !
Even verder lezen...
Nicole
WesseLady schreef:Ik heb leren teugels, zijn gewoon mijn menleidsels. Misschien een tikje lang voor bij een shet, maar bij mijn D-pony werkt het prima.
Eliine schreef:WesseLady schreef:Ik heb leren teugels, zijn gewoon mijn menleidsels. Misschien een tikje lang voor bij een shet, maar bij mijn D-pony werkt het prima.
ja en leidsels zijn voor mij weer een heel stuk te langDat is dus t probleem, ze zijn niet in 'mijn' maat te krijgen. Ik heb nu zachte softgriplijnen van +/- 4 meter en dat gaat ook prima. Maar ik vind leren teugels gewoon mooi
![]()
welkom Polly