Stalmiracle , als de muziek uit gaat moet je ze binnen een bepaalde tijd vangen, ik zou daar ook even mee oefenen. Als ze zo gek worden zijn ze vaak ook moeilijk te pakken!
LadyMadonna
Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-12 15:54
1.5 minuut.
Overigens is als een kip zonder kop rondscheuren officieel NIET de bedoeling van de liberty
Die gaan allebei mee, ik rij met dr concours. Deze jurk is niet mutserig trouwens, heb m net bij m'n schoonmoeder gebracht met dr vraag of ze de split tot halverwege m'n bovenbeen wat naar beneden kan zetten
Meavey
Geplaatst: 05-06-12 12:43
stef schreef:
1.5 minuut.
Overigens is als een kip zonder kop rondscheuren officieel NIET de bedoeling van de liberty
Goh... wat zou ik zou toch eens aantrekken?
1,5 minuut muziek, 1 minuut om te vangen, halster mag om blijven.
Yeaaah! SUper leuk dat er veel animo is! Heb er mega veel zin in al heb ik nog geeeeeeen idee hoe ik in godsnaam alles ga bijbenen die dag! En Demsey voorbrengen EN Liza voorbrengen EN aangespannen rijden... mmmh.. lekker hectisch dagje haha
Ik vrees dat ik wel moet gaan scheren. Ik was t eerst niet van plan, maar Fellow kont erg slecht uit zn wintervacht en heeft alleen op zn half en hoofd zomervacht. Het scheerapparaat heeft t alleen laatst begeven dus morgen gaan we voor een nieuwe kijken.