Ik zal ook even kijken of ik nog in mijn broek pas.

Neem jij trouwens finn nog mee?
Ik neem Daniël niet mee, hij blijft lekker bij zijn pappie. Roel heeft niet zo'n zin om mee te gaan dus blijven ze thuis.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
stal_HD schreef:Ja hoor, wat een belachelijke dag om gesloten te zijn. Jeetje zeg voor niets zo lang in de auto gezeten.
Ik zal ook even kijken of ik nog in mijn broek pas.![]()
Neem jij trouwens finn nog mee?
Ik neem Daniël niet mee, hij blijft lekker bij zijn pappie. Roel heeft niet zo'n zin om mee te gaan dus blijven ze thuis.
probabeest schreef:ik had vandaag ook weer iets hoor....![]()
dacht ga nog ff een witte broek erbij halen voor de keuring....
aangezien ik van die mega lange stelten heb kom ik in de gewone winkels niet weg met de lengte van mijn broeken, ik ga dus altijd naar een speciaal zaakje waar er een paar van in nederland zijn.
de twee meest dicht bij zijnde zijn waddinxveen en rijssen, dus huppa in de auto richting waddinxveen (100km), kom ik daar aan , oliebol winkel gesloten op dindsdag![]()
goed, dan tuf ik wel richting rijssen (200 km), heb de rest van de week al wel wat te doen dus ga toch vandaag maar.
als ik nou met m'n domme kop ff check of die wel op dindsdag geopend is.....jullie raden het vast al.....ook gesloten![]()
en maar weer 100 km naar huis zonder witte broek![]()
morgen ga ik voor de herkansing, heb een dag extra vrij gevraagd![]()
morgen ochtend ff tegels kijken voor een nieuw terras en 's middags weer richting waddinxveen of rijssen, heb al check check dubbel check gedaan maar ze zijn beide morgen geopend
MarijeR schreef:Ik zit me er mentaal op voor te bereiden dat we rond 6.15 uur van huis moeten zaterdag...
Betekent dus om 5 uur voeren
Bassenqua schreef:Marije, ik dacht .. Hé nog één die zo vroeg moet vertrekken maar je woont redelijk bij ons in de buurt zag ik in je profiel. Volgens mij heb ik ook nog foto's van jou en je paardjes van de HE in Deurne, niks bijzonders hoor maar vond het paardje zo mooi maar had geen idee wie jij was