Ik in de buurt van Nijmegen. Ben nog steeds niet eruit wat ik voor een liedje voor de liberty moet nemen
140509
Geplaatst: 07-05-11 17:37
ik ben ook van de partij!! ik woon zelf in arnhem vanavond ga ik mijn shetlander wassen, stal schoon maken en voeren morgen om half 6 op stal zijn en alles klaar maken voor vertrek en half 7 vertrekken we
Sascho
Geplaatst: 07-05-11 18:36
oh kijk ben dus niet de enige die zo vroeg moet haha!
ik ga idd ook lekker wassen zo, de stal heb ik al schoon gemaakt en net nog even springen geoefent! tot morgen allemaal!
k weet een heeeel toepasselijk liedje voor flappie, hij begint ook meteen heel hard zodalijk nog even lief zijn voor flap en dan doet hij morgen vast goed zijn best samen met chickie Ik zit nu nog met handdoek op me kop
Ik wilde eerst i'm too sexy doen, zie het helemaal voor me en heb er al 2 dagen schik om Maar het is een rustig nummer, dus nu heb ik een betere, al zeg ik het zelf
Oh net hele pony gewassen en ik stond toe dat ie in de stal mocht rollen, dacht dat ie daar niet zo vies van zou worden. Nu is mijn schone pony dus weer vies Morgen maar wat vroeger opstaan om te poetsen, als het niet weg gaat nog maar even snel onder de sproeier.
Nou wij zijn weer thuis. Liberty niet afgekeken, want Hans was er wel klaar mee en ik had zelf behoorlijke hoofdpijn, dus we zijn naar huis gereden. Hunter was niet echt een succes. Ik zag die bloemetjes al staan en zei al tegen Iris van o o dat word hem niet. Met inspringen ging het best lekker dus met iets meer vertrouwen de ring in gegaan. Maar goed, hij sprong dus echt niet. Dus na weigering zoveel vond ik het wel best en heb ik de ring verlaten. Wel even nog de sprong genomen en dat deed ie braaf.
Daarna de liberty, Hans had er niet veel zin in,ik heb meer gerend dan meneertje Had eigenlijk een zweep moeten lenen bij iemand, maar ik dacht dat ie wel zou gaan. Leermomentje zullen we maar zeggen. Hij had wel veel fans, de kids wilde hem allemaal aaien en iedereen kende zijn naam. Niet zo gek natuurlijk als je de enige boeren naam hebt tussen alle chique lange namen Leerzame dag, al vond ik het wel erg lang duren. Dus de colour heb ik afgezegd. Hij heeft zich in de ring niet echt van zijn beste kant laten zien,maar ik zei van te voren dat het er vooral om ging dat hij zou wennen aan dat soort dingen. Hij is nogal een bangerik en schikt buiten nog van zijn eigen schaduw, dus in dat opzicht heeft hij het best goed gedaan. Hij heeft geen gekke dingen gedaan en het trailerladen ging boven verwachting goed.
Kwam er net alleen wel achter dat mijn videocamera niets heeft opgenomen Dus mocht iemand foto/videomateriaal hebben van ons dan zou ik dat graag horen
Leuk die verslagen te lezen zeg, geweldig. Zelf zou ik ook komen maar ging niet door, achteraf maar goed want we hebben misschien droes op stal dus niets mag van het erf af, ben daarom ook zelf niet gekomen, veelste bang om het mee te nemen als we het wel blijken te hebben
Hoop ook op veel fotos
flyer
Geplaatst: 08-05-11 22:58
Zo,ben net binnen na een wel hele lange dag...maar het was de moeite!! River van Linda deed het echt helemaal top,de Liberty gewonnen en kampioen en reservekampioen senior mares!! Was echt verdiend ze deed het geweldig Vegas was 5e in de Liberty,4e en 5e in de kleurenklasse en reservekampioen senior stallions Dus moe,maar erg tevreden!
Verder iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten!
MarijeR
Geplaatst: 09-05-11 08:06
Ik vond de spring fling ook een erg leuke show om het seizoen mee te beginnen. Lekker om zonder druk de jonge paarden ervaring op te laten doen en wat was het weer gezellig Patton was in zijn rubriek nog erg springerig en werd een keer 4e maar door de andere judge 1e geplaatst. Vlak daarna mocht Joker de ring in en hij deed het wel netjes en werd 1e. Tja dan heb je er 2 voor het kampioenschap en gelukkig wilde Maaike Joker wel showen voor mij en met goed succes want Joker werd Reserve Champioen en Patton Grand Champion Junior Stallions in een erg grote class. Joker heb ik nog de liberty laten doen, puur voor de ervaring dus niet opjagen en gek maken. Lekker zelf laten spelen en bij het vangen kwam hij zo mooi naar me toe lopen Hij werd ook nog eens 6e, volgende keer iets meer aanjagen en kijken hoe het dan gaat, nu ging het mij meer om vertrouwen en hem niet gek te maken. De kleurenklassen heb ik afgemeld, het was zo warm en de paarden waren al zo moe dat ik ze daar niet meer mee wilde pesten. Patton moest nog voor de supreme in de ring en toen was hij voor het eerst braaf in de ring (mijn doel voor het weekend ) maar het sprankelende was er wel af helaas. Ach voor zo'n baby van bijna 11 maanden was het ook een zwaar weekend...
Ik weet niet of iemand nog ring foto's van mijn paarden heeft gemaakt maar zaterdag zijn ze wel door Maaike op de foto gezet dus die zal ik binnenkort wel laten zien
Heb je een foto toevallig van hoe jullie en je paarden eruit zagen? Vriendin van mij heeft nog wel wat fotos ook van andere geknipt dus ik zou eens moeten kijken of jullie ertussn zitten.
Proficiat aan iedereen met de behaalde resultaten! Anja, Vegas behaalde wel leuke resultaten zeg! En Linda, zo goed van River, proficiat! Wel leuk om te horen dat Youri zijn halfzusje het zo goed gedaan heeft
@ Anja: Gefeliciteerd met de resulaten van Vega!!! Hij heeft het toppie gedaan idd!!!
Ik ben ontzettend trots op mijn beide Gingers Ginger (aka Bonnie) had 2 prachtige 1ste plaatsen in haar hoogte klasse van de senior mares en een 1ste en 2e in de multi color. In de liberty liet ze zich echt ontzettend prachtig zien, alleen liet ze zich niet pakken. Verder heeft ze zich voorbeeldig gedragen op haar eerste show Mijn eigen Ginger heeft ook weer een hoop lintjes gewonnen, alleen weet ik niet zo zeer meer wat en wanneer Ik ben ieder geval trots op beide dames
flyer
Geplaatst: 09-05-11 12:15
En de winnaar is GINGER! Welke Ginger? Allebei dus
Laatst bijgewerkt door flyer op 09-05-11 12:18, in het totaal 1 keer bewerkt