Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar het is een rustig nummer, dus nu heb ik een betere, al zeg ik het zelf
Morgen maar wat vroeger opstaan om te poetsen, als het niet weg gaat nog maar even snel onder de sproeier.
Had eigenlijk een zweep moeten lenen bij iemand, maar ik dacht dat ie wel zou gaan. Leermomentje zullen we maar zeggen. Hij had wel veel fans, de kids wilde hem allemaal aaien en iedereen kende zijn naam. Niet zo gek natuurlijk als je de enige boeren naam hebt tussen alle chique lange namen
Leerzame dag, al vond ik het wel erg lang duren. Dus de colour heb ik afgezegd. Hij heeft zich in de ring niet echt van zijn beste kant laten zien,maar ik zei van te voren dat het er vooral om ging dat hij zou wennen aan dat soort dingen. Hij is nogal een bangerik en schikt buiten nog van zijn eigen schaduw, dus in dat opzicht heeft hij het best goed gedaan. Hij heeft geen gekke dingen gedaan en het trailerladen ging boven verwachting goed.
Dus mocht iemand foto/videomateriaal hebben van ons dan zou ik dat graag horen

) maar het sprankelende was er wel af helaas. Ach voor zo'n baby van bijna 11 maanden was het ook een zwaar weekend...

Ginger (aka Bonnie) had 2 prachtige 1ste plaatsen in haar hoogte klasse van de senior mares en een 1ste en 2e in de multi color. In de liberty liet ze zich echt ontzettend prachtig zien, alleen liet ze zich niet pakken. Verder heeft ze zich voorbeeldig gedragen op haar eerste show 
Ik ben ieder geval trots op beide dames