Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.

knap. Hier zien de witte benen altijd handig. Weet ook niet hoe ze dat steeds doen
(vooral cooks is een enorme smeerpijp
)
Als ik Rissa soms zie rollen denk ik nee.. Ik ga niet met jou starten, dan moet ik gaan wassen en poetsen zeker..
) Enne 2 appaloosas?! Vertel !! Hier in de buurt stond er ook 1 te koop. Echt zon leuk beesie echt wat voor mij, maar ik wil niet nóg een pony dan moet ik een fjord weg doen van mijn vriend en dat vind ik zonde.

. Nog even aan wennen.

Goed bezig.
nu nog 3x dan... 
Ziet er interessant uit, haha.
Is het een staldeken of een outdoordeken? Kan het niet zo goed zien. Hoe hou je Willem zo wit? Pepper is echt te goor voor woorden op dit moment..
Maar helemaal verknocht aan Hidde zo te horen. Wanneer ga je daar weer naartoe?
Hij blijft uit zichzelf meestal erg schoon. Zijn wel wat dingen die meehelpen natuurlijk o.a. een gedraineerde paddock (geen modder), elke dag schone stal en de benen regelmatig insprayen met iets van glansspray (daar hecht vuil minder snel aan).
Hij heeft 'm nu alleen niet op want het was aardig warm gister. Heb zelfs zijn halsdeken gewisseld voor een gewone.