Je hebt geluk dat hij makkelijk vanuit achter beweegt. De voorkant mag iets meer op lengte maar daar ben je vast mee bezig. Als ik het zo zie zit er nog niet voldoende rust in. Ben je ook bezig met grondwerk? Daar zou ik voorlopig even op focussen. Lekker de rust en ontspanning opzoeken.
Kcinarual
Geplaatst: 09-03-16 16:14
Ik wil, denk ik, ook de MHS dubbelgebroken kneveltrens proberen. Weet iemand toevallig wat de dikte van het mondstuk is? Ik heb nu een 14mm, maar das toch net te dik, helaas
LS_fotos
Geplaatst: 09-03-16 17:19
Ja grondwerk doet hij super maar als hij voor de kar staat wil hij heeeeeel graag lopen. Van voor moet hij idd wat meer lengte maar das iets lastig want dan kan hij ook erg gaan duiken, maar hij is jong zat dus hij leert het allemaal nog wel. Voor nu ben ik heeeel tevreden op zijn vorderingen en idd het blijft jurysport sommige waarvan je denkt die verdiend net een puntje en die krijgen er 2 of nog net geen 3. Je weet niet wat ze willen zien, en het is per jury natuurlijk verschillend. De rust komt wel hoe ouder die word hoe fijner.
Eerst durfde die helemaal niet aan het bit te komen, nu neemt die het bit wel. Maar toch vertrouw ik het niet helemaal. Na 20 Maart komt Ellen van Leeuwen zijn gebit doen. Zei heeft toen ook alle behandelingen rondom zijn gebit en het snijwerk gedaan.
Hier Pip weer opgepakt na de diarree. Hebben vrijheidsdressuur gedaan met de mini blikjes uit de muesli, cavalettie balkje in de bak gelegd en pip vond het prachtig om los te springen heerlijk druk was ie. Als ie iets leuk vind is dat springen
MDJ, wat een leuk wagentje! Mowgli4, super leuke foto's van Mowgli! Amberr1994, wat een schatje! Jelleee, wow stoere foto's zeg! Zo'n fotomeeting blijft leuk! fenijro_tani, leuke pony, veel plezier ermee! LS_fotos, dat olifanten pakje! Knappe Amadeus! Ayla, agghut, wat kijkt Fleur bedenkelijk! Ymor, nogmaals heel veel sterkte met Bente! Houd je ons op de hoogte? Lottielover, grappig zo'n tand te hebben van je pown! Meestal slikken ze hem door.
Hier vandaag Astrid gelongeerd en Madelief geschoren, benzine van het aggregaat was helaas op het eind leeg, dus hoofd doen we verder. (is dus niet zo netjes)
oeh leuk die tand en kale pony's zat er aan te denken om milk ook te kort wieken.. en oeh los latende winter haren hier ook al 1 aan t verharen.
verder enkel bijgelezen en zit ff in dipje morgen met mijn moeder dr hond laten inslapen, ik kijk er zo tegen op
Mowgli4
Geplaatst: 09-03-16 22:41
Hè wat vervelend Nathalie... Heel veel sterkte morgen
NathalietjeB
Geplaatst: 09-03-16 22:43
dankje gelukkig pas aan t eind van de middag maar buh, kijk er vooral zo tegen op omdat het met onze vorige hond zo vreselijk lang duurde en t best ellendig was... en voor hem weet ik dat t goed is en hij dan pijn vrij is maar buh... t blijft afschuwelijk
Mowgli4
Geplaatst: 09-03-16 22:45
Ik ken het gevoel... Het blijft inderdaad afschuwelijk
Chardy heerlijk kale poowns. Scheerapparaten stoppen er altijd mee op onhandige momenten
Nathalie wat heeft de hond? Hier helaas veel ervaring mee met honden inslapen, inmiddels 8, elke keer weer een naar ge zicht. Vooral het begraven daarna is altijd zo verdrietig.