Ik heb een box nodig omdat Max niet altijd even goed tegen gras kan, vooral na de zomer. Ik betaal minder voor Max dan andere betalen voor een paard/pony.
ik huur ook een box voor Rakker, hij heeft twee jaar lang dag en nacht buiten gestaan, ik kon in de winter dan niks met hem en alleen zomers. Swinters werd hij verschrikkelijk suf omdat hij veel energie in het aanmaken van vacht en warmte moest stoppen. Als je hem vervolgens aan het werk zetten kon je niet lang daarna al weer stoppen, want dan was meneer doorweekt en kon ik uitgebreid weer gaan stappen.
Ik betaal hier in de randstad even veel voor land als een stal. Momenteel sta ik best op lelieveld, er word gevoerd en uitgemest, ik heb een bak, longeerbak, afspuit en poetsplaats tot mijn beschikking. Ideaal vergeleken de landjes hier in de buurt! Ik betaal momenteel €100 voor rakker (mijn trailer wagentjes kast voer stro enz. zit allemaal inde prijs)
Neptunus
Geplaatst: 05-05-10 10:15
bedankt voor de felicitaties voor kelsie en natuurlijk voor het mooie liedje dat gezongen is voor haar
ik heb een weiland tot mijn beschikking op stal + schuilstal+ box en uitmesten , voeren , binnenbak en buitenbak , een stapmolen , wasplaats, wormenkuren , hoeven bekappen (natuurlijk bekappen ) en een kantine met gratis drankjes voor 200 euro.
ik lag er ook op tijd al in, was beetje gaar ! en voelde me niet helemaal lekker. hebben jullie allemaal lekker geslapen ?
zijn er vandaag meerdere vrij van t werk of zijn er ook mensen die moeten werken ? 5 mei is bij ons een verplichte vrije dag .
Goedemorgen, het leek hier ook goed weer te worden al slaat het nu om.
Ik heb trouwens de pony's aan huis staan ( woon in het bos) Heb een schuilstal en een grote zandbak. Tevens huur ik nog een weitje een paar straten verderop
Gaat er hier nog iemand mee doen aan de Shetland Promotiedag Jong NSPS 2010? Mijn zoontje gaat meedoen aan de clinic vaardigheid (mennen) en dressuur onder het zadel...
Sas27, dat vroeg ik ook al, ik wil zelf wel meedoen eigenlijk..
Neptunus
Geplaatst: 05-05-10 16:22
hier zijn de bouwvakkers ook gewoon aan het werk ik ben net terug van de dames, heb mijn karretje gepoetst en daarna molly aan het werk gezet. het is hier mooi weer . morgen hopelijk ook beetje lekker weer want morgenochtend ga ik met de hondjes naar t bos . ben op donderdag altijd vrij. vrijdag mag ik dan weer even aan het werk