Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.Ennne,moet je een foto neerzetten ofzo van je shetje?? (sorry geen zin om 168 pagina's te lezen en de 1e pagina vat ik niet
..Ben nogal dom
)
Hahahahah

OpPheLiIa schreef:Er staat bij rekenen:
Op de veerboot is plaats voor 54 personenauto's.
Deze maand zijn er 1512 auto's overgevaren..
Moet je dan x doen?
Of : ?

? 
Jensje schreef:huiswerk en bokken gaat dat goed samen?

OpPheLiIa schreef:Ja hoor
Maar wie wil mijn antwoord geven op mijn vraag hierboven?
Garmana schreef:OpPheLiIa schreef:Er staat bij rekenen:
Op de veerboot is plaats voor 54 personenauto's.
Deze maand zijn er 1512 auto's overgevaren..
Moet je dan x doen?
Of : ?
ik vat je vraag niet doe een de hele vraag stellen??

!

Jensje schreef:bokt is ook heel gezellig

.
) naugthytjhu schreef:Hahaha k ook gelijk gedaan.Ennne,moet je een foto neerzetten ofzo van je shetje?? (sorry geen zin om 168 pagina's te lezen en de 1e pagina vat ik niet
..Ben nogal dom
)

Garmana schreef:hahaha oke welkom trouwens naugthyytjuh.. Tis erg gezellig hier.. Trouwens nog maar 1 paag te gaan
.Wordt echt super snel gereageert hierzo.Echt niet normaal.Waarom moeten jullie de 200 pagina halen ?? (echt weer zo'n domme vraag
)Garmana schreef:Jensje schreef:bokt is ook heel gezellig
ja en verslavend haha
. 
.Echt leuk ding.Fotografeer je ook echt enzo?

Joscaa schreef:zielig dat haar 2 veulens het niet overleefd hebben..![]()
NIet leuk voor jullie, en niet leuk voor de merrie..
Ziet er wel pittig uit, leuke gangetjes
.En klinkt hard,maar heb niks gehad met die veulentjes.1e veulen niet eens gekent.2e wel,was ook erg sneu.Maar die was al agespeent enzo toen ik der ging verzorgen en zag hem wel opgroeien.Was ook echt een leuk ding.Chico was zn naam.Ook erg sneu toen die dag dat ze hem overeind moesten houden.De eigenaaresse (waren er 2)de een had het niet meer!! Logisch antuurlijk.Liepen ze met zn 4en om Chico overeind te houden en dan viel die gewoon opeens neer en hun terug duwen en snel weer lopen.Echt triest en zag je die ene eigenaaresse huilen en duwen dattie overeind moest en riep ze weer,waar blijfdie veearts? Hij houd het niet lang meer vol!!
)