Leuke boom Patricia. Ik heb m normaal ook al ruim een week staan, ware het niet dat we nu geen huis hebben. badkamer is wel zo goed als af nu dus verwacht nog een weekje of 2.. spannend!
Ooh mooie boom! Hier ook al kriebels ervoor maar ivm kindjes wachten we tot klaasje is geweest En die komt bij ons morgen dus dan zijn wij al klaar voor dit jaar Maandag me man overwerken dus zal de kerstb naar beneden komen
IngridM
Geplaatst: 01-12-18 22:18
Sunshinedaan schreef:
Ach mijn zusje heeft hem ook al ruim 2 weken staan...
Dat meen je niet hahaha. Tja sommige mensen vinden kerst geweldig. Van mij mag het gestolen worden. Alleen maar verplichtingen en vreten. Meestal zorgen we dat we in een warm land zitten maar dat ging dit jaar niet. Maar we slaan dan ook gewoon over dit jaar behalve kerstavond.
Ik hou wel echt van kerst maar dan zonder de verplichtingen. We doen gewoon waar we zin in hebben. Vind het super leuk als iedereen thuis is en we gezellig met zijn allen een film kijken of spelletjes spelen maar dat is net zo leuk op een andere dag, daar hoeft het geen kerst voor te zijn. Lekker op vakantie lijkt me ook best een goede manier om het te vieren, al zou ik eerder naar Lapland gaan dan (maar ben nu eenmaal dol op Scandinavië). Kerstversiering vind ik wel erg leuk, vooral lichtjes. Een boom vind ik een beetje een sta in de weg.
Lori
Geplaatst: 01-12-18 22:38
Ik ben eens gaan kijken op minihorse.eu, zie daar dekens maat 115 onder maar als ik je goed verstond Bianca kunnen ze op maat leveren ook of bedoelde je eerder dat ze dus tussenmaat hadden (115 ipv 108 en 118)?
Zie dat ze messen voor de moser max kunnen scheren ook, wist ik nog niet. Wel interessant al weet ik niet of ze goed zijn natuurlijk.
Wat een goede wedstrijd resultaten! Gefeliciteerd allemaal!
Mooie boom patricia!
Ik voer hooi uit bakken afgedekt met aanhanger netten, gaat perfect. Ik durf het ook niet aan met stalen roosters ivm de tanden.
Ik heb vandaag mee gereden met de indoor marathon in Arnhem, 2 super basis rondjes en als 2e door naar de finale, die helemaal verpest, 2x verkeerd gereden en een bal, helaas. Volgende keer beter
xApple
Geplaatst: 02-12-18 00:21
Haha ja met inrijden is ze niet vooruit te trappen en in de ring denk ze heeeee pionnen
Super leuk strandritje
Ik doe de kerstboom volgend weekeind. Ik ben ook zo gek op kerst
Kerstboom.... ik ben schuldig. Gisteren ook de kerstboom opgezet. Ik heb dan weer niks met sinteklaas en vind kerst echt geweldig! Houd van de gezelligheid maar vooral van de mooie kerstboom.
Volgende week weer bij Hidde kijken
Susanne
Geplaatst: 02-12-18 09:42
Mooie boom Jenny! Ik vind classy bomen nog steeds het allermooist
Sascha heeft lekker gereden! Wel jammer van de finale
Yeahhh Nick op het strand! Heerlijk! Welk strand was je?
Kiekeboefje dat vind ik dan wel een mooie boom. Ik houd zelf niet zo van teveel tierlantijntjes en kitsch .
Heerlijke strandrit voor Nick!
Sacho wat zonde van je finale. Maar hopelijk toch naar je zin gehad?
Gisteren is Rich nog voor me naar Alf geweest maar ik ga zeker vanmiddag mee. Hopelijk wel beetje droog anders zo vies allemaal. Nadeel van paard altijd buiten haha.
Wat een regen! En komende twee weken alleen nog maar meer!
Hier al uur aan wachten, dacht dat er om 10 uur mensen zouden komen dus om kwart voor 10 met paard naar manegebinnenbak gereden komen ze pas om 11 uur.
Patty14
Geplaatst: 02-12-18 12:07
Mooie boom Jenny! Die van Patricia is niet helemaal mijn smaak maar smaken verschillen .
Knap hoor Sascha, jammer van de finale.
Ah Nick lekker op het strand .
Vast begin van mijn boom, lekker duidelijke foto ook . Was iets groter dan verwacht dus eerst een deel van de woonkamer moeten verbouwen. Als ie klaar is maak ik wel een goede.