*schraapt nogmaals haar keel want kelsie is ook jarig* wat een feest jongens!
nederlandse versie :p
fijne verjaardag voor kelsie fijne verjaardag voor kelsie fijne verjaardag fijne verjaardag, fijne verjaardag vooooooor Kelsieeeeee!!! hiep hiep, HOERA!
Ging net met knallende hoofdpijn richting rakker maar die hoofdpijn is eindelijk weg! heb even heerlijk gewandeld en daarna mocht hij weer netjes voor de wagen lopen! En man o man wat wastie weer braaf
het valt mij op dat Rakker dit jaar voor het eerst super zijn wintervacht uit is gekomen en zich helemaal fit voelt! Echt heerlijk!
ik moet echt ff balen, heb nu 2 weken meivakantie dus wil graag goed aan de bak met Troy. Maandag is de hoefsmid geweest, ga vandaag wandelen super vrolijk wastie totdat we aan de straat kwamen, stok en stok kreupel loopt hij rechtsvoor kan er nu dus niks mee. Morgen maar de hoefsmid laten komen... ik baal verder...
hij staat al te koop... maar iedereen die is komen kijken, wilt een beleerde pony, of die al wat verder is... in de tussentijd kan ik hem verder beleren. verder moet de aanstaande eigenaar het overnemen. heb me eigen pony ook nog
nou... Van mij op papier word die nooit ... hoop ik... ik vind dat zielig.. ik kan dat financieel niet aan. Dus tot de tijd dat hij verkocht is, is die van mij