Iemand dit ooit eerder gezien?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ilse_89 schreef:[ [url=m/fO1fUT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iemand dit ooit eerder gezien?
Susanne schreef:Rondje gelopen in het avondzonnetje op pony zijn vrije dag![]()
[ [url=m/btUnFe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kiekeboefje schreef:Nahw lief!![]()
Ik heb de afgelopen twee weken ongeveer 118 uur gewerkt, bij drie verschillende bazen. Ik ben kapot!Einde van de maand zal leuk zijn, op dit moment niet. Donja schiet er ook een beetje bij in en dit frustreert mij zo. Dit ga ik volgend jaar zomer anders doen.
Patty14 schreef:Kiekeboefje schreef:Nahw lief!![]()
Ik heb de afgelopen twee weken ongeveer 118 uur gewerkt, bij drie verschillende bazen. Ik ben kapot!Einde van de maand zal leuk zijn, op dit moment niet. Donja schiet er ook een beetje bij in en dit frustreert mij zo. Dit ga ik volgend jaar zomer anders doen.
Wow dat is wel heel veel!!
Aah lieve foto Susanne.
Ik heb nu eindelijk maar eens een eigen scheermachine gekocht. Als ik terug ben van vakantie maar gelijk scheren.
sakvis schreef:Mirriejj, ik heb een losse draagriem op mijn tuig zitten. Ik raad een vaste draagriem echt af. De ellende is dat er zooooo ontzettend veel mensen niet weten hoeveel fijner een losse draagriem is, dat bijna niemand de moeite doet om het eens uit te proberen. Ik zou dus zeker proberen om die levering door te laten gaan!
Ik wil nog een keer informatieve filmpjes laten maken waarop het verschil tussen de draagriemen goed zichtbaar is. Maar dat duurt nog even.
Voor de rest duik ik weer even onderdruk druk druk.
Patricia_86 schreef:Mira283 schreef:Kom even binnen vallen. Zaterdag de wedstrijd en heb er zin in! Pip gaat verkleed en ik ook haha. Vandaag lekker niks gedaan behalve staart wassen. Met dit weer vind ie dat geen straf!
Succes!