Oeh stoute Max! Hij was zeker lekker fris Haha die koppies bij het hek! Altijd spannend natuurlijk wat er uit de trailer komt
Oh wat gezellig Ayla en Sascha! Mooi weer vandaag he!Ik heb vanmorgen een heerlijk dressuuurlesje gehad. Lekker wat huiswerk meegekregen om mee verder te trainen En wat was het lekker weer!
Ik ga helaas niet mee het weekendje Düsseldorf. Balen! Maar ben veel te slap, echt niet fit genoeg helaas. Hoop morgenmiddag met mijn vriend mee te gaan naar Alf, lekker even bij knuffelen haha. Fijn weekend iedereen!
Gezellig Ayla en Sasha, lekker samen rijden.Was zeker mooi weer vandaag.Jammer Ingrid dat je niet heen kan, maar veel plezier bij Alf morgen.Hier morgen een wedstrijd, vaardigheid met Echo. Voor het eerst met de HCA dus zal wel even wennen zijn.
Sharani schreef:Gezellig Ayla en Sasha, lekker samen rijden.Was zeker mooi weer vandaag.Jammer Ingrid dat je niet heen kan, maar veel plezier bij Alf morgen.Hier morgen een wedstrijd, vaardigheid met Echo. Voor het eerst met de HCA dus zal wel even wennen zijn.Succes!Ik mag vandaag ook weer.