[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mandyy

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 20:52

Mijn balkon is afgezet met net zodat de katten daarop kunnen, super fijn!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 11:39

Handig zeg, kat proof balkon en ren :j

Onze kat loopt gewoon los in de tuin, maar ze kan alleen maar in onze eigen tuin en die van de buurman. Ze kan namelijk niet over de schutting heen klimmen omdat ze maar 1 achterpoot heeft. De buurman vindt het gelukkig wel gezellig als ze bij hem in de tuin loopt, anders hadden we de heg weg moeten halen en een schutting moeten plaatsen. :) (Ik wil niet dat anderen last hebben van onze dieren)

Ik wilde eigenlijk met pepper aan de slag dit weekend, maar er is een nieuwe pony bijgekomen in de groep dus dan haal ik hem er liever niet uit. Ze waren nogal druk met het bepalen van de rangordes :=
Vanmiddag komt de smid, dus dan zal hij er toch even uit moeten. Hopelijk is de rust weer een beetje teruggekeerd. :)
Vorige week is Peppertje voor het eerst onder de tuinslang geweest op de spuitplaats. Hij deed het super braaf! Hij vond het geloof ik helemaal niets, maar liet het wel toe.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 12:32

Hier laat ik ze ook liever zoveel mogelijk met rust als de rangorde veranderd maar af en toe uithalen moet kunnen na een dag of 2.

Hier geen kat proof plaatsen buiten, liever dan binnen dan omvergereden. Enkel muis is het risico maar die binnen halen zorgt enkel voor paniek bij hem.

Zo ze zitten hier terug in de weide lekker te eten, Finn heeft terug vakantie voorlopig tot iemand even naar mijn remmen kan komen kijken van de koets. De weide gaat woensdag of donderdag dicht voorlopig (als het regent), er gaat koeienmestkorrel en oude verteerde paardenmest hummus op.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 12:34

Wat fijn Mandy, dan kunnen ze evengoed lekker buiten :j

Succes met Pepper bij de smid!

En Ingrid had een top les met Alf, fijn! Hoe loopt hij nu voor de wagen, weer zuiver?

Vandaag lekker vrij en zo naar het strand, het is zulk heerlijk weer <3

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 12:38

Lekker zeg Suus, is het echt bikini weer vandaag of ga je lekker bij een strandtent zitten oid?
Ik was zaterdag bij een strandtent en een stuk wandelen. Het voelde gewoon als vakantie, al was het een dagje. Zo fijn!

Kcinarual

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 13:02

Pepper klinkt echt als een hele leuke pony. :))

Lekker weer inderdaad om naar het strand te gaan!

Ik ben blij! *\o/* Afbeelding

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 13:44

Lekker is dat hè Mandy <3 Het is hier wel echt bikini weer. Zonnig, niet snikheet, zacht zomerbriesje dus heeeeeeel fijn!

Nick gaat goed!!

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 13:48

Kcinarual schreef:
Pepper klinkt echt als een hele leuke pony. :))

Lekker weer inderdaad om naar het strand te gaan!

Ik ben blij! *\o/* [ [url=m/BQIMIC.jpg]Afbeelding[/url] ]

leuk dat sterretje

Kcinarual

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 15:04

Ik ben zó blij! En Nick voelt zich ook aanzienlijk een stuk beter. Dankje Patricia :)

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 21:00

Rondje gelopen in het avondzonnetje op pony zijn vrije dag :D
Afbeelding

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 21:03

Super leuke foto! <3

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 21:12

Nahw lief! <3

Ik heb de afgelopen twee weken ongeveer 118 uur gewerkt, bij drie verschillende bazen. Ik ben kapot! :O Einde van de maand zal leuk zijn, op dit moment niet. Donja schiet er ook een beetje bij in en dit frustreert mij zo. Dit ga ik volgend jaar zomer anders doen. :j

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 21:45

Leuke foto Susanne
Wow Veel uur gewerkt. ..Wat voor werk deed je ook al weer?

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 21:50

Kiekeboefje schreef:
Nahw lief! <3

Ik heb de afgelopen twee weken ongeveer 118 uur gewerkt, bij drie verschillende bazen. Ik ben kapot! :O Einde van de maand zal leuk zijn, op dit moment niet. Donja schiet er ook een beetje bij in en dit frustreert mij zo. Dit ga ik volgend jaar zomer anders doen. :j

Wow dat is wel heel veel!!

Aah lieve foto Susanne :)).

Ik heb nu eindelijk maar eens een eigen scheermachine gekocht. Als ik terug ben van vakantie maar gelijk scheren.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 21:55

@Patty, wat voor een?

Hier maar gewoon alles gehaald om de weide straks winterklaar te maken, naar het geen het er nu uitzag zitten ze de laatste dagen op de weide zelf. Daarna in de tuin af en toe en nog een klein stukje naast hun paddock.

Morgen waarschijnlijk naar zee met een of 2 pony's :D .

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 23:12

Lori schreef:
@Patty, wat voor een?

Hier maar gewoon alles gehaald om de weide straks winterklaar te maken, naar het geen het er nu uitzag zitten ze de laatste dagen op de weide zelf. Daarna in de tuin af en toe en nog een klein stukje naast hun paddock.

Heerlijk! Lekker naar zee :D.

Ik heb een Aesculap Econom II :))

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 23:24

Patty14 schreef:
Lori schreef:
@Patty, wat voor een?

Heerlijk! Lekker naar zee :D.

Ik heb een Aesculap Econom II :))

Die is super!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 07:12

Wauw Kiekeboefje jij gaat rijk worden met zoveel uur :))

Oh wat lekker Patty! En een heerlijk vooruitzicht dat je vakantie voor de deur staat.

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 08:21

Oh heerlijk Patty, lijkt me zo leuk om zelf even (snel) te scheren. Want dat kan met dit scheerapparaat.

Hihi werd ik maar rijk := Ik werk op een dagbesteding voor mensen met de ziekte van Parkinson, hier heb ik het afgelopen jaar stage gelopen. Nu vroegen ze of ik een paar dagen in wou vallen, prima! Ook werk ik bij instelling De Zijlen, hier wonen en werken mensen met een verstandelijke beperking. Ik werk hier op een huisje met mensen met een ernstig meervoudige beperking, denk maar aan grote baby's want dat zijn ze ook echt. Veel verzorging, waar ik totaal geen moeite mee heb hoor, maar als de kots je in je haar zit weet dat het even genoeg is voor die dag :P

En ik werk bij de Lidl niet te vergeten :D

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 08:50

Wow, druk zeg Kiekeboefje! :oo Lijken me zware banen.. Vind het altijd erg knap als mensen een dergelijk beroep vol overgave uitoefenen :j

Patty: wat heerlijk lekker naar zee! En zelf scheren, dat lijkt me best eng haha. Fijn dat je zelf een apparaat hebt gekocht. :)

Suus: knap koppie heeftie toch!

Laura: Pepper ís ook een hele leuke pony, haha. :D Leuk dat sterretje bij Nick!

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 09:02

Knappe Willem! <3

Wow druk zeg Kiekeboefje :oo heel veel respect voor jouw beroep, ik zou het niet kunnen....

Gister teruggekomen van vakantie, gelijk even langs mijn pony's geweest :j fijn om ze weer te zien.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 10:47

Hier net een kaartje gewonnen voor horse event, er nog nooit geweest en voor nu nog geen idee of ik er wel of niet ga raken :') .

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 11:16

Kiekeboefje schreef:
Oh heerlijk Patty, lijkt me zo leuk om zelf even (snel) te scheren. Want dat kan met dit scheerapparaat.

Hihi werd ik maar rijk := Ik werk op een dagbesteding voor mensen met de ziekte van Parkinson, hier heb ik het afgelopen jaar stage gelopen. Nu vroegen ze of ik een paar dagen in wou vallen, prima! Ook werk ik bij instelling De Zijlen, hier wonen en werken mensen met een verstandelijke beperking. Ik werk hier op een huisje met mensen met een ernstig meervoudige beperking, denk maar aan grote baby's want dat zijn ze ook echt. Veel verzorging, waar ik totaal geen moeite mee heb hoor, maar als de kots je in je haar zit weet dat het even genoeg is voor die dag :P

En ik werk bij de Lidl niet te vergeten :D

Jeetje wat een zware banen!
Respect!

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 11:20

Lori schreef:
Hier net een kaartje gewonnen voor horse event, er nog nooit geweest en voor nu nog geen idee of ik er wel of niet ga raken :') .

Het is leuk hoor. Wel met parkeren altijd erg druk. Maar las dat ze dat dit jaar allemaal hadden opgelost. Op nieuwe locatie is het 1e jaren altijd erg wennen. Met Hoe ze alles moesten regelen.
Deurne was altijd te ver. Denk voor meer mensen en nu het in het midden van het land is het makkelijker aan te rijden.
Zijn veel kraampjes en shows ect.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 11:29

HE nooit geweest, niet van plan ook. Paard & Koets vind ik wel leuk, maar is er dit jaar geloof ik niet, helaas..

Respect Kiekeboefje, geen makkelijk beroep. Maar wel heel mooi! Ik werk met ouderen (maatschappelijke kant).

Welkom thuis Linsey :D