Hallo Elineee ik moet echt wandelen vandaag met de ponys. xD Maar ik ben dan helemaal alleen want hannemarie is naar de kerk, en ik ging gisteren alleen met twee ponys wandelen maar dat was heel irritant, en ik kwam met één hele schoen en één schoen waar de zool vanaf was terug. Jij nog wat gedaan?
Goedzooo, geef hem ook een dikke knuffel van mij! Ik ben blij dat je er niet bij was, het zag er niet uit, maar het was onze eerste 2011 wandeling en het moest van mij perse of ik nou alleen ging of met hannemariee. xdxd trouwenss ik heb nog heel veel fotos zet ze er snel op en dan zien jullie de mooisten en ook mijn konijn genaamd: MO!
HoiHoi Moest de schuur en de stal opruimen. Moest ook eigenlijk alle paardenspullen die ik niet gebruik uitzoeken en weggeven/verkopen,maar daar heb ik geen zin in, kan zomaar zijn dat ik het toch nodig ben
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-01-11 17:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja,zo heb ik een kast vol met halsters,want je weet maar nooit,straks gaat er een halster kapot en dan moet je reserves hebben Maar ze heeft altijd dezelfde om,de blauwe van HH
Ik heb nog peesjes van mijn verzorgpony (een c-pony) liggen en een dekje, die vodje en lien ook niet passen,maar hij past Aarie! alleen die is nog niet beleerd,en die wil ik western beleren dus heb ik d'r niks aan