Heb niet gekeken waar ie vandaan komt eigenlijk! Zal zo even gluren bij de advertentie.
Miranda: haha you know me so well.

Laura: jawel kijken kan altijd kwaad

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IngridM schreef:Vanochtend voor het eerst weer bij Alfje geweest. Moest met natte pony knuffelen
Ik blijf zo vreselijk twijfelen wat ik moet doen allemaal. Met Alf maar ook over 2e pony. Ik word echt gestoord in mijn hoofd. Ken mezelf niet op deze manier en het niet weten wat je moet doen. Wil er in het openbaar niet teveel over kwijt. Pb mag.
mirriejj schreef:IngridM schreef:Vanochtend voor het eerst weer bij Alfje geweest. Moest met natte pony knuffelen
Ik blijf zo vreselijk twijfelen wat ik moet doen allemaal. Met Alf maar ook over 2e pony. Ik word echt gestoord in mijn hoofd. Ken mezelf niet op deze manier en het niet weten wat je moet doen. Wil er in het openbaar niet teveel over kwijt. Pb mag.
Ik herken mezelf hier wel erg in, dus als je je verhaal eens kwijt wilt.
IngridM schreef:Rare vraag misschien; bestaan er naar jullie weten plekken/stallen of mensen waar je hun pony met sulky kunt huren eens in de zoveel tijd om een heerlijk bosritje te maken?
Óf een pony huren om eens iets leuks mee te gaan doen? ( a la zo'n mini indoor) Op ietwat regelmatige basis wel fijn omdat je pony dan enigzins leert kennen.
Net als paard met zadel huren bij maneges ?
Nu echt hop hop naar mijn werk