[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Frummels

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 11:41

Lori: Klinkt alsof je erg goed voor ze zorgt en hun welzijn voorop hebt staan. Super! :)

Die stokpaardjes.. tja. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. :roll:

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 12:09

Lori wat goed dat je zo goed en bewust bezig bent met je bunny's! Ik vind konijntjes altijd zo zielig als ze in een klein hokje ergens in en achtertuin weg zitten te kwijnen.

Ingrid ik ben heel benieuwd naar je trailer! Veel plezier ermee en veilige kilometers toegewenst *\o/*

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 15:41

Leuk Ingrid een nieuwe trailer!

Mooi dat je nijntjes zo ruim gaan komen te zitten Lori. Ik heb zelf een hamster en die zit in een kooi van 80 bij 50 cm. Ik vind dat je voor alle dieren goed moet zorgen, ook al zijn ze klein.

Hier heb ik net even met de heren gezwommen, kwam er eentje van de qhp magazijn naar buiten met een camera. Of ze de pony's wel even met een setje van qhp in het water op de foto mocht zetten. De foto's komen nog en het setje zelf mocht ik houden *\o/*

Kcinarual

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 16:21

Leuk! Wat voor setje is het?

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 16:22

Fennadev schreef:
Hier heb ik net even met de heren gezwommen, kwam er eentje van de qhp magazijn naar buiten met een camera. Of ze de pony's wel even met een setje van qhp in het water op de foto mocht zetten. De foto's komen nog en het setje zelf mocht ik houden *\o/*

Dat is gaaf! Ben benieuwd :))

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 16:22

Zo even enkele teddy's tonen van hier, zou eens moeten een collage maken van hun waar ze allemaal opstaan :o

Deze is overleden eergisteren Lilly
Afbeelding

Een nakomeling van een van onze teddy's Caramel, was op slag verliefd op der al vanaf dag 1 als naakt "wormpje" Erg rustig van karakter, zachtaardig en nieuwsgierig.
Afbeelding

Dit is Spot, een nakomeling van Lilly. Ook een actieveling net als zijn mama
Afbeelding

@Fennadev hoe klein ze ook zijn ze verdienen het allemaal inderdaad, kan er altijd om huilen als ik bij een mede teddy houder/fokker flats zie van amper 50 op 60, zonder sociaal contact met soortgenootjes |( Een konijn moet lekker kunnen rondhuppelen, Sophia is vandaag nog steeds goed dus morgen kijken of ze gekoppeld kan worden <3 .

Owja en kei leuk!

Zo daarbuiten tinkerlief zijn manen eens gewassen, er zat zo een laagje in van de anti klit denk ik aan zijn manentop, ziet er een stuk beter uit nu dat het droog is na het wassen. Klitte telkens samen daar ook.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 16:42

Een lila longeerlijn en een paars halster. Het ligt in het gras om te drogen.
Afbeelding

Wat een leukerds Lori! Dit is mijn hamster Haneul:
Afbeelding

Edit; ruzie met nieuwe telefoon xD

Kcinarual

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 16:45

Precies de goeie kleur! Ik vind paars echt leuk staan op vos

Wat een schattige pluizebollen Lori!

Vandaag trouwens een super fijne training gehad met Nick!
Afbeelding
Ben echt trots op hem, hij doet t zo goed :D

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 17:31

Leuk dat Nick het zo goed doet!

Ik ga even een fototopic maken, kan nog precies voordat mijn vriendin langskomt. Ik heb alle foto's namelijk doorgestuurd gekregen. Edit; toch maar niet, staat geen fotograaf logo op, dus eerst vragen.

Alex staat trouwens ook al op de QHP facebook pagina. Eerst onder de naam Jorie en nu heet ie opeens Sam :o?

Hier de foto van QHP als voorproefje:
Afbeelding

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 18:15

Wat gaaf Fenna! En een mooie foto!

Nick ziet er goed uit! Loopt fijn ook.

Wij hebben ook een hamster, een Rusje. Het heet Mousey en maar luistert ook naar rioolrat/bowlingbal/vetje/cutie pie :j (vond zo snel even geen andere foto)

Afbeelding

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 19:31

Ik had me een aantal maanden geleden ook aangemeld maar niet bij gehouden.. Helaas heb ik mijn dressuurpaard vorige week moeten laten gaan, ben er helemaal stuk van en zou een nieuw paard nog niet aankunnen. Vandaar toch maar het besluit om mijn mini op te gaan pakken. Ben druk op zoek naar een sulky.

Dit is Blossom!
Afbeelding

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 20:25

@Leuk zo trainen met Nick!

@Fennadev, kei leuk!

@Urosa, balen van je dressuurpaard :( . Veel succes met Blossom oppakken dan maar.

Sinds vanavond twijfel ik of Sophia wel een meisje is, ze is een laatkomer en tot 2weken terug was ik vrij zeker dat het een voedster is maar leek nu toch een ram oei.. nu hoe dan ook ze/hij bleef sowieso, morgen nog eens controleren kwestie van geen oeps nestjes :) . Daar zie je vergissen kan altijd gebeuren ook met ervaring.

Konijnen zijn hier Sophia/Klaver (4,5maand), Mikah (3,5j), Tukker (3,5j), Joker(4J), Bompa/Browny (onbekend +6j), Smokey(4J), Caramel(2,5j), Spot(1,5j), Toffee(2,5maand), Milka(2,5maand) :D

Hamsters heb ik denk ik nog niet gehad of toen ik heel klein was, vind ze wel erg schattig! :j

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 22:51

Hammies <3 Ik had een goudhamster, Molly. We zijn haar eens een paar dagen kwijt geweest(we hebben een vrij groot huis aan een winkelpand met 9 bedrijfjes vast waar ze kon komen :') ) maar ze was alleen wat uitgehongerd.... :P gelukkig gezond.
Afbeelding

Laura wat super dat het zo goed gaat met Nick! Het ziet er ook wel goed uit :)

Mooie foto al Fenna <3

Hihi Lori, oeps!!!! Dan maar een mannetjesnaam verzinnen :P

Kcinarual

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 23:01

Dankjullie wel!

Leuk al die knaagdiertjes, ik heb 3 caafs gehad toen ik klein was.

Super cool Fenna, t begin van Alex zijn carrière als fotomodel.

Urosa, Sterkte met het verlies. Blossom ziet er leuk uit!

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 23:07

Ik heb een hond en een kat en in de winkel zat beestjes zitten die dagelijks zorg nodig hebben dus ik hoef thuis geen dieren meer haha.

Ik zit momenteel in een dilemma en weet echt niet zo goed wat ik ermee aan moet (nee heeft niks met floor te maken) maar vanwege werk durf ik niks online te zetten. Kan daardoor wat vaag reageren omdat mn hoofd ergens anders zit.
Per PB wil ik het wel uitleggen.

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 23:13

Frummels: Pepper ziet er mooi uit! :j

Patricia: Balen dat er geen oplossing is gekomen zeg! Gaaf dat je uiteindelijk toch naar Horse Event mag :j

Lori: bah.. niet fijn om je diertjes dood te vinden :(:)

Welkom Ilse :)

Wauw mooie verbeteringen Kiekeboefje :D

Gefeliciteerd met de aankoop van je trailer Ingrid!

Leuk dat Nick het zo goed doet

Gave foto Fenna <3

Mijn oren zijn nog niet over helaas... en ontzettende keelpijn _-:( heb het heerlijk naar mijn zin hier... maar voel me niet op mijn best. Maandag vlieg ik weer terug naar NL hopelijk geen of weinig last van mijn oren dan!

Iedereen succes morgen die start voor het DK in Middenbeemster ;)

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 23:28

Ilse welkom trouwens! Leuke mini's heb je zeg wauw! <3

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 00:46

Vraagje! Ik ga mn winter voorraad voer inkopen. Nu heb ik floor sinds juni op 10 gr zeewier staan per dag. Ik kan alleen nergens vinden of je dit preventief mag blijven doorvoeren of dat er 'rust periodes' tussen moeten zitten door het jodium/zout gehalte. Kan iemand dit mij vertellen? Anders bel ik ze maandag van excellent gewoon even op haha

nanne02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 09:03

Wauw, jullie gaan hard. Ga helaas in de meeleesstand denk ik, heb het nu al redelijk druk voor school en er kan alleen nog markeer bij komen. Dus mij zul je niet veel meer horen _/-\o_ :evaw:

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 10:47

Succes dames die DK West starten :))!

@linsey, beterschap. Heb je geen oorontsteking? In dat geval oppassen als je gaat vliegen.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 12:39

Goh Lillian, daar vraag je iets. Ik weet het nu ook niet op vlak van zeewier, hier was dat in een kuur toen het gegeven werd, laat je het antwoord weten?

Ze zitten hier terug in de weide maar het gras is bijna op eigenlijk, hmm.. wat zouden jullie doen? Is de kans er nog dat als ik een stuk zou afsluiten er nog wat opgroeit terug of moet ik er nu niet meer op hopen? Ze krijgen nu s'morgens een plak hooi en rond 18u steek ik ze terug op de "paddock" met slowfeeders met hooi in.

linda_gigant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 15:55

Lilian. Ik geef het al jaren dagelijks. Hij doet t er erg fijn op. De meningen zijn er over verdeeld. Maar ik heb een top gezonde pony. Als ik t een periode niet geef vind ik Mn minder fief.

Vandaag was de dag van t DK. Baal als een stekker. Ik heb er t hele jaar naar toegeleefd en was er helemaal klaar voor. Maar ik ga de gezondheid van gigant ( en alle andere paarden op stal) op het spel zetten voor een hippiade ticket. Volgend jaar beter. Gisteren maar een lekker ritje buiten gemaakt en vandaag lekker vrij

Afbeelding

nanne02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 16:08

nanne02 schreef:
Wauw, jullie gaan hard. Ga helaas in de meeleesstand denk ik, heb het nu al redelijk druk voor school en er kan alleen nog markeer bij komen. Dus mij zul je niet veel meer horen _/-\o_ :evaw:

Om toch maar weer even te reageren :o
Net liep ik met Lian even over straat, zei mijn moeder gooi ze anders weer bij d'r dochter en andere pony. Eerst twijfelde ik, maar toch gedaan. Lian veranderde plots in een hengst :+ man hé, wat kan die schreeuwen, Kylie kreeg eerst een trap, vervolgens ook haar dochter, waar ik eigenlijk wel blij mee ben, de kans is dus groot dat Mirza niet meer bij Lian gaat drinken, maar ga het zeker in de gaten houden!
Ze stonden iets meer dan 5 en halve week apart, waar dat wel niet goed voor is! :j

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 17:37

Nu maar hopen dat ze ook echt niet meer mag drinken nanne! Kunnen ze weer lekker bij elkaar.

Linda ja floor doet het er ook heel goed en ik denk dat het de metazoa goed aanvult. Zn vacht ziet er echt mooi uit en hij begint donkere uitgroei te krijgen terwijl zn manen echt oranje werden door de zon en zn hoeven zijn mooi egaal nu, terwijl ze eerst deden golven (was echt bang dat jij HB zou worden) ga maar gewoon een emmer bestellen <<)

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 22:43

Balen Linda dat je nu niet kon door de droes op de locatie, maar je pony gaat indd voor.

Nanne hopen dat ze indd niet meer gaat drinken

vanochtend om 05:00 opgestaan en 06:00 laden. Hier met 3 pony's meegedaan.
Beauty voor de eerste keer mee, die is half mei voor het eerste keer voor de wagen geweest. Super braaf, mocht als eerste van de dag. Zelfs in haar eerste proef een meerennende collie hond. Geen stap verkeerd gezet. 191,5 , 185 , 172 en 183 punten had ze. Echt trots op haar.

Faya L dressuur 4e plaats en hippiade ticket. Faya M vaardigheid 2 balletjes.

Caya M dressuur 4e plaats en hippiade ticket, caya Z vaardigheid 1 balletje en wat tijdsoverschrijding

Trots op alle drie de pony's !

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding