gelukkig weer geen telefoontje vanacht.... ik slaap zo slecht. en sta met hoofdpijn op. mijn ouders zeiden: de artsen hebben tegen mijn oom en tante gezegd dat ze zich wel moeten voorbereiden op dat het toch afloopt... pff... ik mag hopen dat er toch een nieuw wonder mag gaan gebeuren in het nieuwe jaar nu.. het mág gewoon niet.. * snik snik *
LoveMickey
Geplaatst: 02-01-11 12:06
Goedemorgen!!
Emuline: Enorm veel sterkte!! Ik hoop ook zeker wel dat er een wonder mag gebeuren voor jou, je familie en natuurlijk je nicht!
ja ik word echt helemaal gek. er is geen uur dat ik er niet aan denk. ik zit nu op internet te kijken wat het allemaal kan zijn wat de symptonen geeft. maar ik neem dat de artsen op die ziektes ook getest heeft. raar toch, dat je de artsen niet vertrouwd. en dus zelf gaat zoeken. dit ziekenhuis is toch wel het beste ziekenhuis dat er is, als ze het niet haalt, hebben ze toch alles kunnen doen om haar te redden. in het ziekenhuis waar ze eerst lag helemaal niet! ik kan daar echt zo boos om worden. sorry ik moet dit even kwijt, ik kan dit niet aan iemand kwijt.
LoveMickey
Geplaatst: 02-01-11 12:20
Emuline: Je kan dit aan ons kwijt, gooi alles eruit. desnoods typ je een hele pagina vol! Ik snap ook dat je daar heel boos om kan worden, want dat ben ik zelf ook weleens geweesd. Ik zal het verhaal niet vertellen. Je zit al erg genoeg in de stress, daar is mijn verhaal niks bij! In ieder geval heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg veel sterkte!!