Kiekeboefje schreef:Ik heb vanmiddag ven een fotootje gemaakt.
[ [url=m/gtWBVC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kgYYzs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik moet een beetje toegeven, ik ben echt verkocht aan dit kleine meisje. Ze is enorm leergierig en maakt echt met de dag vooruitgang. Ze had nu twee dagen stilgestaan, en ik verwachtte er niet al te veel van maar het ging super!
Ze lijkt inderdaad wel flink te zijn. Het ziet er wel uit als een erg leuke pony! Ik ben benieuwd hoe die het gaat doen.
Ik laat hier ook altijd mestonderzoek doen, vind dat toch wel iets fijner dan zomaar ontwormen
Linde, ik heb Jimmy vorige week alweer geschoren, hij zat echt alweer dicht in de vacht. Van de week heeft hij een paar dagen met een regendeken gestaan, maar vannacht gewoon weer lekker kaal.
Wat fijn dat je toch naar horse event mag Patricia! Dat zullen de meiden vast fijn vinden.
He bah Lori dat is nooit leuk om je beestjes dood terug te vinden, sterkte! Wel enorm fijn dat ze nu allemaal bij elkaar kunnen staan.
Jimmy zijn ijzers zitten eronder, wel met sedatie gedaan. Volgende keer worden het toch hoefschoenen.
Ik ga volgende week zijn nieuwe schofttuigje bestellen, maar ik heb nu een losse binnen en buiten singel. Maar ik zag dat er ook singels zijn waar die 2 in 1 zijn. Heeft een van jullie daar ervaring mee?