Morgen oefenen voor krantenstukje voor vrijdag + cijferen hw maken + wat hw voor topo leren + Ophelia doen + Sherry doen ____________________= VEEL WERK !
Taatje ben je dr nog? Zonee, wie zijn dr dan nog wel? Ik vind je logo een beetje saai sorry Goh wat moet je morgen tog veel werk doen hihi. dan ken je mijn dagen nog niet xxx
Ik heb slecht nieuws.. Ik ging net naar les.. Enne ging het paard van een lesgenootje helpe poetse.. Tenminste dat was de bedoeling. Dus wij liepen naar stal.. Staat ze niet in dr box wij zoeken en zoeken.. Komen we ander les genootje tege dus wij vragen weet jij waar ewalda staat?? Zegt ze nee die is er niet meer die is verkocht aan een handelaar en Jedor ook.. Dus ik schrok me de tyfus want Jedor was van mij.. Mijn knuffel maatje.. Daar kon je al jaren niet meer op rijden vanwege levenslange kreupeleheid maar toch hij was van mij mijn knuffelmaatje 4 life.. Enne Ewalda mocht niet beter worden van hun omdat er nooit iemand op wilde rijden wat dus dikke bull sh*t is echt waar.. Maar goed ik ben dus niet zo blij want ik ben in 1 klap 2 super lieve paarden en maatjes kwijt :'( maar ik moet ook meteen weer gaan ga naar mn bed.. Spreek jullie morge wel weer.. Doeidoei. xxxxxxx slaap lekker!!!
Handelaar = dus gewoon een enkeltje slachthuis omdat ze allebei kats kreupel lopen.. Echt die krijgen geen nieuw huis.. Die zitten inde frikandellen enzo..
Ik krijg helemaal de bibbers van je verhaal! Heb ik ook gehad op de manege toen ik er nog reed, dat is echt niet leuk. Die ponytjes lopen al eeuwen rondjes, en als de op zijn mogen ze lekker naar italie naar t slachthuis.. Want de baasjes vinden dat ze daarvoor meer geld krijgen dan als ze naar een particulier gaan of rusthuis Jammer. Maarja, bij hun gaat t alleen maar om geld!