Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nanne02 schreef:
IngridM schreef:Susanne schreef:Op het ene tabblad typ je je bijleespost en op een ander tabblad ga je bijlezen
Doe ik ook altijd zo. Net zo makkelijk!
Heeft iemand van jullie een gel onderlegger toevallig voor het schoftje? Bevalt dat? En welke hebben jullie?
LindeDjune schreef:Dat vosje![]()
Wat vervelend zeg je lichamelijke klachten Ingrid, zo ontzettend rot!
Hoe gaat het met Alf? En zijn gezondheid?
Ik was een weekje naar Burgh-Haamstede, heerlijk! Met pony gaat ook alles goed gelukkig, ik ga haar vanavond weer oppakken.
Susanne schreef:Pepper ziet er super uit! Helemaal happy op zijn nieuwe stek dus. Fijn voor jullie!
Oh wat vervelend Patricia. Jammer dat ze geen oplossing konden bieden..
Lastig Miranda. Gebruikt je smid dunne nagels of de 'grote paarden maat'? Dunnere kunnen soms een verschil maken want er is nou eenmaal niet zoveel ruimte om te nagelen bij die kleintjes. Heb je ook een praam geprobeerd? Mickey vond nagelen ook nooit tof. Bij hem hielp veeeeeeel geduld nog het beste. Na een tik op de nagel, even pauze, weer een tik, weer even pauze.
IngridM schreef:Kiekeboefje; Christy ziet er leuk uit maar ze is toch niet zo heel erg dik?
Frummels schreef:Zo, ik heb eindelijk even de tijd om bij te lezen.![]()
Zoals een paar pagina's terug al werd besproken ben ik ook niet zo een held in bijleesposts maken op mijn telefoon. Heb het de laatste week nogal druk gehad, dus ook thuis niet op de laptop geweest.
Nanne: pony beledigd, haha. Diva heb je daar zeg.
Volgens mij ben ik nu weer bij!
Pepper staat sinds gisteren in een groepje 24/7 buiten. Ik ben zo blij! En hij geloof ik ook, haha.
Eind van de middag na werk ga ik eens even kijken hoe het gaat. Gisteren ging het geloof ik prima. De heren (3 ruinen) stonden lekker te eten en Pepper was niet weg te slaan bij de pony van cassandra84![]()
Grondwerk gaat ook super goed. Hij pakt het allemaal zo snel op. Knappe kleine man.
Zijn buik is inmiddels ook in omvang gehalveerd. De wormenkuur doet dus zijn werk gelukkig.
Hier nog twee foto's van vorige week. (inclusief al iets mindere skippybalbuik)
[ [url=m/WFNPki.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JKEegN.png]Afbeelding[/url] ]