En daarna lekker zweetdekentje op en hebben we nog gewandeld. Hij is best trots op z'n beenbeschermers

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MDJ schreef:Ik heb geen sulky nodig, er staat hier een hca in de schuur klaar.
Ik zal even naar je advertenties kijken ayla, slowfeedernetten heb ik genoeg!
Wat knap van Pip, leuk zo'n trail brug. Ik heb vandaag tijdens het voeren wat met een afdekzijl geoefend bij Ginny van 9 maanden. Ze vond het af en toe spannend maar voer was belangrijker.
Wat leuk Sammyfloor, lijkt mij ook heel leerzaam! Nog gefeliciteerd en dat halster met naamplaatje is erg mooi.
Ik zag je trailertje Nathalie, leuk ding!
Leuk dat je bezig gaat met mennen oneandonly! Leuke pony's heb je. Ik heb ook een Beauty maar dan een witte.
Wat een schattig setje heeft Mowgli! En wat een lieve foto van je fotomeeting.
Hier is ook het eea geregeld. Vanaf het weekend gaan we serieus beginnen met het beleren van Lucky en Beauty in enkelspan. Heb er zin in maar vind het stiekem ook wel spannend. Gelukkig krijg ik erg goede hulp van een ervaren iemand, ik kan ook nog genoeg leren wat betreft mennen.
En volgens mij is mijn kleintje Ginny begonnen met wisselen, ze fliebert en pruttelt maar om met haar biks de laatste dagen.
MDJ schreef:Haha wat is Mowgli een schatje!
Oneandonly, ze eet wel hoor! Het duurt alleen langer en ze smakt wat meer. Ik denk dat ik me geen zorgen hoef te maken maar het staat al op de planning om deze of volgende maand weer een bezoekje aan de tandarts te brengen!