Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PoEmTa_hvj schreef:@ merrieveulen
haha nee je begrijpt me fout. Natuurlijk ga k geen slof gebruiken als k niet weet wat k ermee doe.
Ik heb iig begrepen uit dit topic dat je de slofteugel gewoon kunt gebruiken als zeg maar de teugels voor LL snap je?
PoEmTa_hvj schreef:@ merrieveulen
haha nee je begrijpt me fout. Natuurlijk ga k geen slof gebruiken als k niet weet wat k ermee doe.
Ik heb iig begrepen uit dit topic dat je de slofteugel gewoon kunt gebruiken als zeg maar de teugels voor LL snap je?
Pistasche schreef:Ja de draf gaat al héél goed, ze verzameld goed en laat zich goed sturen meestal laat ik haar nu eerst gewoon aangalopperen in een hoek en dan een volte , als ze te hard gaat weer terugnemen. Gelukkig gaat ze al beter als eerst ze pakt alles goed op alleen ze trekt af en toe nog wel een beetje. Ik ben nu vooral bezig met het schouderbinnenwaarts oefenen en ook nog stukjes wijken. Maar ik ben iig blij dat ik met LL ben begonnen wat het bevalt me heel goed
PoEmTa_hvj schreef:@ merrieveulen mijn shet Tarzan heeft jaren op een manege gestaan en zijn mond is helemaal hard hij reaggeerd dus echt niet op lichte hulpen. Ik ben al blij dat ie niet naar ieder plukje gras hapt maar soms duikt ie toch ff naar beneden
Ik gebruik een dressuurzweep maar ik weet niet hoe lang mijne is.