Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LiSETT schreef:ik weet niet. Maar shetlanders zijn heel sterk en die kunnen wel wat dragen.
LiSETT schreef:ik weet niet. Maar shetlanders zijn heel sterk en die kunnen wel wat dragen.
xXkippieXx schreef:ik ben 1.60 en weeg 54.1 en rij op een shetlander van 1.06 hij is beetje stevig gebouwt maarr kan het nog of niej?ik moet ook beetje afvallen dus wie heft itips ik wil 45 wegen in 3 weken wil ik dat voor elkaar krijgen !
xXkippieXx schreef:ik ben 1.60 en weeg 54.1 en rij op een shetlander van 1.06 hij is beetje stevig gebouwt maarr kan het nog of niej?ik moet ook beetje afvallen dus wie heft itips ik wil 45 wegen in 3 weken wil ik dat voor elkaar krijgen !
MarthieLover schreef:Hé,
Ik rij ook nog gewoon op me pony('s) van 1m. en ik weeg 53 kg. en ik ben 1.65,
ik krijg ooki vaak mensen op Bokt die zeggen dat ik te zwaar ben..
Ik heb nog plezier in rijden en ik maak nog fijn buitenritjes op Marthie!
MarthieLover schreef:Hé,
Ik rij ook nog gewoon op me pony('s) van 1m. en ik weeg 53 kg. en ik ben 1.65,
ik krijg ooki vaak mensen op Bokt die zeggen dat ik te zwaar ben..
Ik heb nog plezier in rijden en ik maak nog fijn buitenritjes op Marthie!
merrieveulen schreef:@ nansje, dat kan óók anders. zie hier foto's van Max en Flicka, dit was de eerste keer dat Max bij haar was, haar eerste keer met ruitertje, en de eerste keer dat ze door een ander op een dergelijke manier benaderd werd:
Flicka heeft vóór het maken van deze foto's nooit een bit ingehad, en nooit een zweep oid gezien. sterker nog, ze heeft nog nooit een tik gehad. vertrouwen en goodwill kweken is het belangrijkste, en bij Flicka is dat zéér goed geslaagd. simpele woorden, lichaamstaal, en eerlijk en duidelijk handelen, brengen je zóveel meer dan 'af en toe de regels erin rijden'. imo hoeft dat echt niet nodig te zijn, als je in staat bent je paard vanaf de grond redelijk tot goed te begeleiden.