Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sharani schreef:Het boekje is binnen. Maar roept meteen weer vragen op
. Ze hebben Fudge in de hulpveulenboek categorie gezet, ik dacht dat die indeling pas volgend jaar in ging, worden deze hengsten bij goedkeuring nou hoofdstamboek of worden ze hulpstamboek?
En hoe zit het als ze toch net in de mini maat vallen in plaats van de kleine maat. Hij hoeft pas om 10.30 naar de veterinair dus misschien is de minimaat dan al geweest voor de primering. Ik begin nu te twijfellen waar hij hoort omdat Tarek bij de minimaat staat en ze 2 jaar geleden op de Amerikaanse manier gemeten even groot waren.
Letsdunit schreef:Tosadog schreef:Ik heb ook nog geen boekje..
Je krijgt toch alleen een boekje als je een hengst hebt ingeschreven ?
jolandje schreef:volgens mij krijgen adverteerders ook een boekje
stal_HD schreef:![]()
ik heb het boekje ook binnen.
Als een hengst op de laatste maanhaar gemeten is en even groot als een ander op de laaste maanhaar, hoeft het niet in te houden dat ze even groot op de schoft zijn. Afhankelijk hoe ver de manen doorlopen.
Ik ben samen met berrie als 45 ste combinatie aan de beurt. Aardig op tijd dacht. Kan ik de rest van de dag lekker genieten.
Nu stond er ook nog te koop bij, maar volgens mij had ik dat er niet bij vermeld en is dit nog van vorig jaar.maar ach hij is nog steeds beschikbaar.
Berrie is er helemaal klaar voor. Hopelijk loopt hij net zo leuk op de keuring als thuis. Zeg maaike help je me mee aanjagen???????????