Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hannemarie schreef:hierissieeee (:
heb ik net gevonden in mijn mappen (:
buster4ever schreef:hannemarie wat een enorme leuke foto hij had meer intresse idd in ze omgeving ...
sneeuwt t bij jullie eigenlijk al ??
JudithO schreef:Goedemorgen!
Leine, ik vind het zo lastig om met die singel te werken, dan kan ik die teugels zo moeilijk gebruiken om andere aanwijzingen te geven naast het sturen.. Maarja, dat verschilt waarschijnlijk ook per pony
En is ook nog iets van toen Punette nog zo dik was, dan verschoof die singel ook altijd zodra er ook maar een beetje druk van de zijkant kwam..
Domino, weet ik! Ik weet waar jullie 'gat' ligt, ben er alleen nog nooit geweest!
Hannemarie, Dawn met mond vol gras poseren! Wel leuke foto
Nassie schreef:Ik ga vannacht op vakantie naar Oostenrijk, volgende week weer terug. Even een lekker lang weekend er tussen uit!
Wil jullie een fijn weekend wensen!
DominoLiefde schreef:NAtas heel veel plezier en superleuk kaartje!
Net terug van de Divoza.
echt heel gezellig,
4 halsters voor me tante gekocht,
en peesbeschermers en een hengstenketting voor mezelf! (A)
Suprice_Iris schreef:Ben je zo wild dat je jezelf in moet houden met een hengstenketting?
buster4ever schreef:lekker domino dan ben je met nog best weinig thuis gekomen haha..
leuke kerstkaart natas....
vandaag lekker met renzootje naar t strand geweest...
buster4ever schreef:haha nee touwtje weggeshopt
Hannemarie schreef:wij hebben vandaag zoo'n dom filmpje gekeken bij engels; 'een inburgeringscursus hoe het niet moet'
- if you don't know who geert wilders is, it's the man with het suikerspinhaar
- the history of holland was voornamelijk; orange upstairs
- in 1952 was the watersnoetramp
wij hebben zo vreselijk gelachen in de klas
Buckje schreef:
dravergekkie schreef:
Zo zag het er vanochtend uit toen ik wakker werd.
Inmiddels is er nog meer gevallen en het sneeuwt nog vrolijk door
buster4ever schreef:haha ik moet even 3 foto's hier neerzette van me kleine ukke puk woefsel in de sneeuw beest vermaakt zich prima met deze kou..
helaas beetje onscherp majazoveel pret wat er op ze koppie staat
Suprice_Iris schreef:Ik volgende week vrijdag pas vakantie, vandaag 2 uurtjes naar school geweest en toen had ik sneeuwvrij
Wat heb ik genoten vanmiddag, was echt een heerlijk zonnetje, perfecte sneeuw, topknol voor m'n neus
Buckje schreef:
xMonsterr schreef:okeee.![]()
ik ben kailey, ik ben 14 jaar en ik heb een shetlander ruin van 1.10m.![]()
moeten jullie nog meer weten ?![]()