rebel (euhm.. DS Ima Cinsation eigenlijk ) IS ook gaaf Niet alleen qua uiterlijk, ook qua karakter. En 100% AMHA, in amerika geboren, en tja, scoort leuke lintjes Is echt mn vriendje. Hij is dus van vrienden van me, en als ik daar ben MOET ik ff langs rebje
ik ben het eigenlijk ook niet meer zo gaan volgen na al dat gezeur in de topics maar binnen 48 uur? hoe weten ze dat zo zeker?
jolandje
Geplaatst: 02-03-10 17:29
ik kopier even
02-03-2010 De test die gisteren bij Champie zijn gedaan wijzen er niet op dat ze binnen 48 uur gaat bevallen. Morgen wordt er weer een test gedaan en dan horen we daar de uitslag weer van. Het blijft dus spannend want haar uier is nu toch aan het vol lopen, terwijl ze normaal pas na de bevalling pas uier kreeg.
Ik heb er mijn eigen ideeen bij, maar vind het niet nodig om die dan online te zetten, heeft eigenaar nl helemaal niks aan. Maar goed, ze had de negatieve berichten ook kunnen negeren
Zo he wat gaan jullie snel! wooh Buck haha das een grote hond! :p of is jou pony gewoon zo klein?
Door dit lekkere weer heb ik even met rakkertje gewandelt en weer eens foto's gemaakt, ik zet ze vanavond nog op bokt
daarna naar Stalhouderij hanemaaijer geweest, want 4 paarden moeten morgen lopen voor de koetsen die de olympische spelers binnen halen(in den haag)! Dus vandaag helemaal ingevlochten rood/wit/blauwe lintjes in de manen gedaan, voetjes gewassen goed geborsteld! Helemaal mooi zijn ze nu
Wat was het vandaag prachtig weer, hé? Heb de eerste buitenrit [met de kar] van dit jaar gemaakt met Sunny, ging helemaal super. Heerlijke pony, je rijdt er zo weer mee weg!
Oh spannend bij Marialva! Ik heb ook gevolgd maar ook snel gestopt door al het commentaar (gezeik) Hoop dat ze wel een topic opend als ze er gezond en wel zijn!
Rebel is echt gaaf, en Fleurtje ook!
Buck met die hond is echt grappig Ben ook eens zo'n hond tegengekomen die bijna evengroot als John was