Weet iemand trouwens of ruinen als ze drie jaar zijn ook in het stamboek opgenomen worden? Of alleen merries? Marty is nu pas 2, maar ik ben wel benieuwd
Nou 2 cm mag wel maar zolang hij maar geen 1.06 is... Zijn vader is 1.06 en moeder 96 cm dus het is logisch dat hij rond de meter zal zijn...
JudithO
Geplaatst: 21-08-09 07:40
Bedankt iedereen voor de 'hoeventips'! Ik zal wel even op zoek gaan naar een vijl, ik zie het echt zo gebeuren in die trailer. Heeft hij al eerder gehad, ook op zo'n moment dat hij net 2 weken ervoor naar de hoefsmid was geweest... Ach, ik zie wel wat ervan komt. Onze Miracle is ongeschoren, maar verder is hij er zo goed als klaar voor. Wel heeft hij flink ontstoken ogen gehad, waardoor de 'traansporen' zo goed als onthaart zijn. Ben flink bezig bright eye te smeren om te voorkomen dat het nog eens gebeurt. Verder zijn z'n staart en manen gewassen, zijn oren, sokjes en baard bijgeknipt.
Manda
Geplaatst: 21-08-09 12:16
O hier staat de vraag over over de klinische keuring ook, dat vroeg ik me dus ook al af. Ik heb het nmprs die vraag ook net gemailt.
Mensen, ik ga een vanavond om 6 uur email rond sturen met betrekking tot de NMPRS MK met een leuke actie. Heb je nog nooit eerder een mail gehad van mij, en wil je dat wel? Geef mij je emailadres!