Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
liekieJ schreef:Heeej ben ik weerM'n boktnaam is omdat iedereen met liekie noemt, en ik heb die J er zelf aangeplakt
Garmana schreef:Nou hier is mijn verhaal over Garmana.
Ik heb leren rijden op Garmana![]()
Ik was 14 ofzo en ik ging voor het eerst bij de manege kijken. Ik zou die dag ook een proefles meerijden.. Dus ik smorgens vol trots mn nieuwe kleren en laarsen aan..
En daar stond ik langs de bakrand te wachten.. Ik zag allemaal leuke pony'tjes lopen en 1 grote (e-)pony.. Ik dacht oh die ene kleinere is wel wat voor mij..
Nou mooi niet werd meteen op de grootste gezet en hoppa rijden met die mieter
Dus al met al heb ik op haar leren rijden en ik durfde uiteindelijk alles met haarZe was zo ontzettend lief voor me..
(en stiekem kon ik ook geen andere naam verzinnen)
Dit was mijn verhaal achter mijn boktnaam
shillelagh schreef:Okey ik ga eens beginnen met praten ook al weet ik niet waarover..oohh een vraagje: hebben jullie allemaal shetlanders ofso of verzorg julie die?
dat was mijn laatste vraag voor vandaag aan jullie. dus jullie zouden geen last meer van mij hebben met al mijn vragen.
Kayuna schreef:Ik heb een eigen shetje, vandaag precies 6 maanden oud!![]()
Garmana schreef:waar zou dat horen??
Garmana schreef:shillelagh schreef:Okey ik ga eens beginnen met praten ook al weet ik niet waarover..oohh een vraagje: hebben jullie allemaal shetlanders ofso of verzorg julie die?
dat was mijn laatste vraag voor vandaag aan jullie. dus jullie zouden geen last meer van mij hebben met al mijn vragen.
heb een verzorg shetlander ow trouwens 2 moeder en dochter.. maar stiekem beschouw ik ze alsof ze van mij zijn ik doe er alles mee en de eigenaar niets!!!