Heel charmante foto, my god. Was vergeten een foto te maken voordat ik aan zijn benen begon, maar het idee is duidelijk (zijn uggs mag hij houden, want hij laat het niet toe om die te scheren. Dat gevecht ga ik in het voorjaar wel weer een keer aan, haha.) Nog geen after foto, want zijn achterbenen moeten nog. Heb die eerst even gewassen in de hoop dat hij het beter toelaat.
StalNollie
Geplaatst: 24-11-18 18:47
IngridM schreef:
Wel leuke pony stal nollie. Dat wagentje is niet zo mijn ding maar dat hoeft ook niet natuurlijk. Zit het wel lekker?
Patricia; heerlijk!!
Nee niet voor de langere ritjes maar is ook meer om beetje rond te scharrelen met de kinderen erbij
hahaha geweldige foto!
Ayla
Geplaatst: 24-11-18 19:07
Heb je het jachtmodel alsnog weg geschoren Laura?
Ingrid: super leuke honden inderdaad! Maar aan de andere kant ben ik ook weer pro asielhondjes dus wie weet.
Heerlijk uitzicht Patricia
Knappe pony StalNollie! Volgens mij mag zijn/haar broek wel een eindje omhoog (achterste riempje).
Kcinarual
Geplaatst: 24-11-18 19:08
Hij is nu kaal op zijn achterbenen, uggs en hoofd na
Susanne
Geplaatst: 24-11-18 19:20
HAHA ja nu snap ik de parasol verwijzing inderdaad helemaal Knappe Nickje met zijn stoere voorpluk!
Wat een brave pony StalNollie! Mooi beestje. Dat soort karretjes heb ik ook niets mee, ik denk inderdaad dat een marathonwagentje comfortabeler is voor iedereen. Welke heb je op het oog?
Vanmorgen de nugget drie kwartier gelongeerd, een hele hoop bok- en spring partijen verder was hij best lief Morgen mag 'ie lekker crossen op het strand.
Ayla is vandaag met me mee geweest naar Ermelo voor zipper zijn m debuut. Ik had er niks van verwacht, zip was er eigenlijk nog niet aan toe. Het viel mij eigenlijk alles mee, 169 en 174 punten, geen wp maar ben zeker niet ontevreden voor de 1e keer met een pony die erg stug is. Weer lekker verder trainen met m
Haha die foto van Nick. Ook die scheve bek die hij erbij trekt
En Susanne 3 kwartier gelongeerd crazy Willem dus
Sascha mooie ervaring voor Zipper toch
Ik ga morgen weer rijden. Fleur heeft 2 dagen vrij gehad. Die was knettergek donderdag. Stuiteren, contrastelling, op d’r plaats galopperen weet niet wat daarmee aan de hand was. Gekke merrie.
Kcinarual
Geplaatst: 24-11-18 23:42
xApple schreef:
Hahahaa oh wat erg Laura
Valt jouw scheerfail even mooi in het niet hiero
xApple
Geplaatst: 25-11-18 00:47
Kcinarual schreef:
xApple schreef:
Hahahaa oh wat erg Laura
Valt jouw scheerfail even mooi in het niet hiero
Ja inderdaad. Bedankt daarvoor
3 kwartier longeren, mijn hemel. Gelukkig heb je morgen iets leukers te doen Suzanne
Hier geen oog dicht gedaan. Letterlijk. ben er om 3.30 uur maar uit gegaan, hete douche genomen en een paar koppen thee. heb een flinke keelontsteking en voorhoofdsholteontsteking te pakken. Heel erg ruk want had echt heel veel zin in mn western rij les vandaag. Ook kaartjes voor Castelfest maar dat zit er ook niet in.
Strakjes maar even naar de drogist.. Pep heeft dus lekker vrij. Mazzelaar
Patricia_86
Geplaatst: 25-11-18 09:13
Pffff het heerst ook echt kymberly.
En Susanne balen is dat he. Heb ik ook weleens. Dan kan je uitslapen en dan word je toch vroeg wakker.
Haha leuk scheerpatroon hoor.
Danielle ze oefend zelf vast voor de dressuur wedstrijden. (Alleen de verkeerde dingen voor de B)
Kym oei dat is zo pijnlijk! Gorgelen met lauwwarm zout water doet echt wonderen voor keelpijn, het ontsmet ook. Werkt voor mij 100x beter als zooi van de drogist.
Ayla
Geplaatst: 25-11-18 09:44
Beterschap Kymberley
Ik moet de hele dag werken (tot 7) en ik heb geeeeen zin Lang leve in het weekend werken en doordeweeks studeren.