[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Patricia_86

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 15:49

Ik heb na mijn boze mail wel vanochtend heel lang met iemand van stamboek aan telefoon gezeten. Ze gaan nu toch kijken of mogelijk is om toch de rijponytalenten competitie door te laten gaan.omdat ik anders mijn pony's terug trek. Dan hebben ze er nog maar 1. En kunnen ze geen finale doen. Mijn ruitertjes kunnen die andere datum niet.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 16:52

Gewoon op je strepen blijven staan Patricia!

Vandaag zijn Willem en ik naar het tuigpaarden concours geweest! Het was ontzettend leuk en Willem liet zich super zien aan de jury. We waren 2x eerste en de ere ronde vond hij geweldig *\o/*

Afbeelding

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 16:55

Super leuke foto! <3
Gefeliciteerd!

Kcinarual

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 17:20

Knappe Willem!!

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 17:33

Super leuk knappe willem! :D

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 17:39

Gefeliciteerd! Knappe Willem!
Zitten de knotten er mooi in trouwens <3.

Groot gelijk Patricia!

Chippie net voor het eerst in de molen geweest :).
Afbeelding

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 18:01

Hopen dat het dan toch door gaat Patricia!

Gefeliciteerd susanne. Ik dacht dat een tuigpaardenconcours alleen voor tuigers was. Wat heb je allemaal moeten doen dan?

Hahahaha chip kijkt er wel heel erg chagrijnig bij

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 19:50

Volgens mij sta ik eerste, maar helaas zijn mn ouders die week met vakantie, moet mn verzorgster gewoon werken en heb ik nog één stalgenoot die zou kunnen rijden, even afwachten anders moet ik me weer terug trekken -O-
Haha chip kijkt er wel lekker vrolijk bij pat *-:)
Knappe Willem <3
Hopelijk latende de compitie gewoon doorgaan Patricia! Wat een onzinnige reden dat ze het willen laten afweten zeg. :roll:

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 20:44

Dankjulliewel! <3

Brave Chip in de molen. Wat fijn dat jullie zo'n ding hebben!

Hopelijk kun je toch nog een oplossing vinden Lillian, het is een leuke kans.

Eline, er zijn regelmatig ook rubrieken voor Shetlanders op tuigpaarden concoursen. Voor ons was dit de eerste keer maar we vonden het erg leuk :j Het gaat hetzelfde als bij de tuigers.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 20:55

Susanne; past die gel onderlegger ook onder Ideal schoftje weet je dat misschien heel toevallig?
En knappe Willem. Ik zie hem al helemaal stoer de ere ronde doen haha.

Patricia: wat doet dat; polypad?
Lekker banketstaaf trouwens van dat horseevent. Mogen ze gelijk de entreekaartjes vergoeden van familie die al kaartjes hadden gekocht.....

Kiekeboefje dat is ook vroeg beginnen met werken!

Haha Nanne boze pony

Mandy mooie vlecht!

Patty: als je maar lol hebt toch!
Haha kleine pony in grote molen:-)

Linda: gefeliciteerd!

Kcinarual; geen idee maar ik hoor wel vaker dat ze slecht in balans te krijgen zijn....

Lilian; zou leuk zijn als je mee kunt doen!

Ik heb erg druk weekend gehad. Zaterdag Alf en rest vd dag naar Pavo Cup finale geweest. Vandaag paard stalgenoot opgehaald uit Brabant en Alf.
Morgen rijd ik stalgenoot naar Zwolle met paard voor de Orun. Half 7 weg en ik denk in avond rond 20 uur weer thuis haha.

Vandaag weer eens gefietst met Alf en kanonne wat kan ik soms een andere pony hebben. Rete heet werd hij van een evenement waar we langs moesten. Bijna niet te houden aan de fiets haha. Jammer dat je dan geen foto's hebt hij liep mega te showen hahaha ♡♡♡♡

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 21:15

Knappe Willem
Leuk hoor en dat dat gewoon met sulky mag!
Zo druk bezig Ingrid! Ik gebruik meer voor de sier haha en om tuig schoon te houden.

Ja ik hou voet bij stuk. Mijn ene ruitentje op vakantie die andere datum en de andere weekend weg voor verjaardag.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 21:22

Haha stoere Alf, lekker rennen met de baas! De gelonderlegger past ook onder mijn Ideal tuig :j Je mag mijne wel eens proberen als je wilt?

Kcinarual

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 21:24

Geweldig als die kleintjes gaan showen!! Nick heb ik het ook eens zien doen, ik lag dubbel. Het ziet er zo grappig uit met zijn korte pootjes, veel te schattig. :')

Trouwens, mijn username is Lauranick in spiegelschrift. Ik weet niet of ik mijn naam hier ooit heb gezegt, maar ik heet dus Laura. :+

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 22:10

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 22:26

Kcinarual schreef:
Geweldig als die kleintjes gaan showen!! Nick heb ik het ook eens zien doen, ik lag dubbel. Het ziet er zo grappig uit met zijn korte pootjes, veel te schattig. :')

Trouwens, mijn username is Lauranick in spiegelschrift. Ik weet niet of ik mijn naam hier ooit heb gezegt, maar ik heet dus Laura. :+
ga het proberen te onthouden laura!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 22:32

Haha Laura ik vond je naam altijd wel lastig dus vanaf nu is het Laura :-)

Susanne; graag maar we moeten toch nog daten dus komt goed :-)

Eline; manege t hoefijzer moeten we heen.
Ga nu je foto's kijken.

Over fotograferen gesproken; ik verdiende er ook regelmatig geld mee en was er al jaren serieus mee bezig maar heb helaas mijn spullen te koop moeten zetten.
Ik krijg steeds meer lichamelijke klachten door chronische ontstekingen en door de spier reuma dat ik het nog maar zo weinig kan doen. Een van mijn lenzen weegt lood dus ik kan ze dan niet meer omhoog houden. Baal er gigantisch van maar ja het is niet anders.
Tot nu toe gaat het mennen nog goed. Wel daarna altijd pijn in heupen etc maar nog goed te doen. Gelukkig!
Laatst bijgewerkt door IngridM op 20-08-17 22:39, in het totaal 1 keer bewerkt

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 22:35

IngridM schreef:
Haha Laura ik vond je naam altijd wel lastig dus vanaf nu is het Laura :-)

Susanne; graag maar we moeten toch nog daten dus komt goed :-)

Eline; manege t hoefijzer moeten we heen.
Ga nu je foto's kijken.

Over fotograferen gesproken; ik verdiende er ook regelmatig geld mee en was er serieus mee bezig maar heb helaas mijn spullen te koop moeten zetten.
Ik krijg steeds meer lichamelijke klachten door chronische ontstekingen en door de spier reuma dat ik het nog maar zo weinig kan doen. Een van mijn lenzen weegt lood dus ik kan ze dan niet meer omhoog houden. Baal er gigantisch van maar ja het is niet anders.
Tot nu toe gaat het mennen nog goed. Wel daarna altijd pijn in heupen etc maar nog goed te doen. Gelukkig!

Bij het hoefijzer? Wat super leuk! Ik ben daar nu 2 keer geweest en eens geholpen. Wat gaan jullie er doen?

Wat ontzettend naar om iets niet meer te kunnen vanwege lichamelijke klachten. Zo jammer als het iets is waar je veel plezier in had!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 22:38

Eline; stalgenootje moet daarheen met haar paard voor de toelatingstest voor de ORUN voor de gehandicapten instructeurs opleiding. Lekker naast de deur haha (moeten uit Delft komen)

Ja het is erg jammer maar ik ben super blij dat ik nog kan mennen. De pijn daarna neem ik graag voor lief!! Snel aan onze men-bucketlist beginnen. Mede om die reden wil ik nu ook de trailer aanschaffen dan is alles zoveel makkelijker :-)
Laatst bijgewerkt door IngridM op 20-08-17 22:41, in het totaal 2 keer bewerkt

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 22:40

IngridM schreef:
Eline; stalgenootje moet daarheen met haar paard voor de toelatingstest voor de ORUN voor de gehandicapten instructeurs opleiding. Lekker naast de deur haha (moeten uit Delft komen)

Haha dat is wel een stukje rijden! Maar dan ben je bij het hoefijzer wel op de goede plek!

Kcinarual

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 22:44

Een vriendin zei van de week dat ze mijn username zo raar vond, begrijpelijk haha.

Balen dat fotograferen niet meer lukt zeg. Hopelijk blijft het met mennen nog een flinke poos goed gaan!

Nick is trouwens aan het afvallen! Ontzettend blij *\o/* Nu ik nog vakantie heb gaan we lekker verder met workouten. Morgen een 10km rit op de planning.

nanne02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 10:17

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 12:47

Ingrid ik vind het zó rot voor je :(:) Ik hoop dat je nog heel lang kunt genieten van het mennen.

Fijn dat Nick aan het afvallen is! Pas wel op dat het niet te snel gaat, dan kan je pony ernstig ziek van worden. Ik zou het mennen ook goed opbouwen, met zoveel overgewicht ineens 10 km lopen is niet zo best voor z'n gewrichten :)

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 12:52

Vanmorgen zooooo fijn gereden met Willem en m'n vriendin en haar pony. Lekker over oude dijkjes gereden, prachtig <3

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 13:19

Wat naar allemaal Ingrid! Pijn is nooit leuk.

Bij mij kunnen ze maar niet vinden waar het wegkomt dus loop gewoon door mijn motto : als het niet zwart word en eraf valt gewoon door. Zelf altijd veel pijn in de knieën van het lopen ook lange lijnen is een crime. Maar neem de pijn voor lief momenten met Pip zijn zoveel kostbaarder dan die kl*te pijn.

@kc wat goed! Wat susanne zegt wel rustig aan doen met afcallen

@Susanne klinkt heel erg leuk over de oude dijkjes heen.

Kcinarual

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 15:27

Opbouwen doen we idd, maar goed dat je het zegt hoor! We reden al een tijd steeds rondjes van 7km of 5km, maar vooral 5km deed hij op een gegeven moment met 2 hoeven in zijn neus. Nu 10km deed hij erg netjes en tussendoor veel stukken gestapt. Ik begin na een aantal kilometers mennen mijn rug al te voelen (scoliose) en dan ben ik nog maar 16. :+
Sinds ik Gluco Balance voer is Nick echt een stuk fitter, top spul!