[HK]SMP kletstopic 1

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Susanne

Re: [HK]SMP kletstopic 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 10:54

Wat leuk ik wist niet eens dat je hier in de buurt woont! Waar staat je pony? Misschien kunnen we eens samen mennen :)

Ik rij overigens hier gewoon zonder rem in het bos en duin.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 10:57

Oh trouwens mijn staleigenaar heeft nog een sulky cavelettie staan die weg mag. Is helemaal vol met stof en spinnenwebben maar hooguit 5 x gebruikt? En mag voor klein prijsje weg begreep ik.

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 11:04

Jelleee schreef:
Wat leuk ik wist niet eens dat je hier in de buurt woont! Waar staat je pony? Misschien kunnen we eens samen mennen :)

Ik rij overigens hier gewoon zonder rem in het bos en duin.

Allereerst, ga eens met je staleigenaar praten want die wil ik wel hebben :D . Ik sta aan huis, in Egmond! :) . Samen mennen is echt een super leuk idee!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 11:20

Ik pb je even wbt de sulky.

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 11:21

Jelleee schreef:
Ik pb je even wbt de sulky.

Prima!

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 12:10

Wat leuk dat je ook wilt gaan mennen :D Ik heb een HCA sulky van HCA Klarenbeek (nieuw gekocht) en een concourswagen die ik aan het opknappen ben tweedehands via de boktmarkt (zie onderschrift). Sjors was al beleerd toen ik hem kocht dus na wat langelijnen stond hij er zo weer voor. Vorige pony heb ik wel zelf beleerd en daar zou ik niet zomaar wat mee aan klooien als je geen ervaring hebt. Destijds had ik dat eigenlijk ook niet genoeg maar het is gelukkig wel goed gegaan. Nu ben ik ook bezig met het beleren van een stalgenootje haar pony en dat is voor nu alleen nog aan het bit en tuig wennen en zo goed als verkeersmak worden. Daarna komt het langelijnen, longeren en longeren aan de dubbele longe. Bij het slepen en inspannen krijg ik hulp, dat doe ik niet alleen. Even makkelijk gezegd zo maar neem er iig je tijd voor.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 18:17

Iemand die interesse heeft in een slowfeedernet van ongeveer 75 bij 180? Heeft kleine mazen en kan opgehangen worden dmv musketonhaken. Ik gebruik 'm niet meer. Heb nog meer advertenties online gezet met spul dat in de weg ligt in mijn (te kleine) kast.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 18:24

Zal straks even naar je advertentie kijken

Er stond een trail brug in de buitenbak. Dus hop pip maar meegenomen kijken wat ie ervan vond. Stapte er zo over, nou even stilstaan. Geen probleem, achteruit eraf ging ook goed. Drafje erover ging ook goed. Dus toen vond ie het wel leuk om het in galop te doen :').

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 18:32

Ik heb even gekeken bij je advertenties Ayla maar ik heb niets nodig :)

Leuk Mira zo'n brug !

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 19:03

Ik heb ook niets nodig Ayla :)

Super leuk zo'n brug Mira!!

SammyFloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 20:05

Dankjewel Mowgli, Mandy en Annemarleens voor de verjaardagswensen! :D

Ayla Gefeliciteerd!
Mowgli Die beschermers <3 baal echt dat ze niet in het blauw zijn!
Sardis Veel plezier!
Mira Leuk zo'n brug!

Ik heb mijn verjaardag goed gevierd, heel interessante clinics gezien over vierspan rijden met 2 grote Belgische namen en de wereld kampioen Boyd Excell, heel interessant! Veel uit geleerd en het heeft echt mijn dag gemaakt :)
Verder met wat meer halsters naar huis gekomen dan gedacht, het sterrenhalster kon ik niet laten, de ledere waren helemaal niet duur, het oranje heb ik gekregen en het ene met een naamplaatje heb ik mezelf kado gedaan :P

Afbeelding

Afbeelding

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 20:06

Mooi! Die met naamplaatje is gaaf

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 20:08

Super leuk!!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 21:17

Leuk zeg. Met naamplaatje is idd gaaf!!

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 21:38

Ayla: Ik heb mijn jongste shet al vanaf haar geboorte en ze heeft altijd al een passie gehad voor slee rijden en dat soort dingen. Toen ze 5/6 was lag er sneeuw en toen pakte ze de slee met iemand erop zo op. Rustig aan begonnen uiteraard maar uiteindelijk 2 mensen op de slee heel gemakkelijk. Nu ook met langelijnen, haar luisteren naar mijn stem en mijn gebaren gaat heel goed en ze is mega braaf. 1000% verkeersmak ook, afentoe heeft ze nog wel eens een schrikje maar dan gebeurt er niet meer dan een gespitst oortje. Ik vertrouw haar 99,9 % procent en zal zeker hulp vragen de eerste paar keren maar ik denk dat zij het niet nodig heeft. Beauty(mijn oudste) heeft vroeger voor de kar gelopen, schrikt nooit ergens van(niks is haar te gek) en vind langelijnen géwéldig. Heb haar nog nooit zo gelukkig gezien.
SammyFloor: Die met dat naamplaatje <3 . Super leuk!

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 21:38

Ik wil graag je sterretjes halster. :')

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 21:54

fenna wat is jorie wat een dotje ...

lobke hier ook maar weer de zonnebril uit de auto gevist, zo met dit zonnetje is ie best handig.

ayla wat goed een 2de plek is toch hartstikke netjes

mowgli hoe was je fotoshoot? en vind je beschermertjes best groot ogen, zitten bijna tegen de knie aan?

mandy lekker wezen mennen t is dan ook wel zalig weer.

sardis veel plezier op je wintersport vakantie

oneand only als straks jou paardje voor de wagen staat en de mijne klaar is gaan we echt keer een rit doen hoor..
mocht je hulp nodig hebben laat je t maar horen je staat dichtbij :D

mira zo leuk die western halster dingen die je kan doen dan.

haha sammy heeft een flinke uitgave gedaan haha leuk

zo mijn veetrailer staat in de verkoop, nu nog even bokt markt aan de praat zien te krijgen op de pc qua foto's toevoegen want krijg t maar niet voor elkaar :x

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 22:06

NathalietjeB schreef:
fenna wat is jorie wat een dotje ...

lobke hier ook maar weer de zonnebril uit de auto gevist, zo met dit zonnetje is ie best handig.

ayla wat goed een 2de plek is toch hartstikke netjes

mowgli hoe was je fotoshoot? en vind je beschermertjes best groot ogen, zitten bijna tegen de knie aan?

mandy lekker wezen mennen t is dan ook wel zalig weer.

sardis veel plezier op je wintersport vakantie

oneand only als straks jou paardje voor de wagen staat en de mijne klaar is gaan we echt keer een rit doen hoor..
mocht je hulp nodig hebben laat je t maar horen je staat dichtbij :D

mira zo leuk die western halster dingen die je kan doen dan.

haha sammy heeft een flinke uitgave gedaan haha leuk

zo mijn veetrailer staat in de verkoop, nu nog even bokt markt aan de praat zien te krijgen op de pc qua foto's toevoegen want krijg t maar niet voor elkaar :x

Beschermers had ik even snel om gedaan voor de foto. Heb ze later nog eens goed om gedaan en bekeken, maar zit wel beter zo. De foto is denk ik wat vertekend.
Verder ging de fotomeeting super en ben ik zéééér benieuwd naar de resultaten *\o/*

Succes met de verkoop van je trailer!!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 22:10

je had geweldig weer vandaag mowgli.

zo ondertussen staat tie ook op bm en in mijn onderschrift

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 22:16

Ohhhh gave spullen Sammy! En superleuk die naamplaatjes <3

Ben benieuwd naar de foto's mowgli! Leuk dat je ook mee hebt gedaan!

Oneandonly, Gaaf joh dat je ook gaan mennen en een kar wil kopen! Tel hier ook de dagen af :)

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 22:16

Ik had de meeting gister al :D maar beide dagen waren prima weer gelukkig. :)

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 22:17

Ja heb ik overheen gelezen denk ik! Maar cool, het was mooi weer dus weet zeker dat er mooie bijzitten!

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 22:18

Oneandonly: het gaat niet om hoe leuk de pony het vind, maar om de ervaring die jij met het mennen hebt. Een goed (aangeleerd) begin is het halve werk en des te meer plezier zullen jullie er uiteindelijk van hebben. Al is een pony die het overduidelijk leuk vind altijd mooi meegenomen natuurlijk.

Leuke halsters hierboven! Gefeliciteerd nog. :)

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 22:51

Nathalie: Ja zeker een leuk idee! En ja, als ik hulp nodig heb vraag ik zeker om je hulp, super bedankt voor je lieve aanbod!
Blackflag: Ja ik vind het tijd worden. Zit al jaren te hunkeren ernaar en het is nu gewoon echt zover :D
Ayla: Zeker, dat is ook waar! Ik ga de hulp inschakelen van NathalietjeB en ga eens kijken of mijn privé-instructrice misschien iets weet over men-lessen.

Vanmiddag heerlijk genoten van mijn 2 zwarte monstertjes. Eerst wezen wandelen met mijn lieve kleine Beauty. Wat was ze enthousiast! Heel erg leuk om te zien wat een poetsbeurt en een wandeling met haar kan doen.

Afbeelding
(die oortjes <3 )

Ook Lady mocht even mee op wandeling, Lady was ook erg enthousiast en echt onwijs lief. Op de terugweg een sprintje getrokken en Lady wist me in te halen. Kleine lieverd <3

Afbeelding

En weer herenigd:

Afbeelding

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 00:01

Wauw Sammyfloor, wat een gave halsters heb je gekocht! Die met die naamplaatjes zijn gaaf! <3
Mowgli4, ik ben ook erg benieuwd naar de foto's van de fotoshoot! :))
OneandOnlyx, leuk dat je ook een kar gaat kopen! Een HCA sulky is en blijft mijn favoriet : *D Leuke foto's van je pown! <3