@ rhine: dat ze voor jou gevoel dan zo goed liep en dan dat de punten niet zo hoog waren, das wel jammer.
ponieszlover schreef:Ik ben touwhalsters aan t knopen Is echt heel makkelijk eigenlijk. Is ook leuk hé! Bij mij lukte shet-maat alleen niet echt
[STW] Moet ik er voor gaan of niet...?[STW] Moet ik er voor gaan of niet...?[STW] Moet ik er voor gaan of niet...?
ponieszlover schreef:Ik ben touwhalsters aan t knopen Is echt heel makkelijk eigenlijk. ik snap er echt geen hond van
Spam:ik heb diesel vandaag naar de nieuwe stal voor een aantal uurtjes meegenomen, om te kijken hoe het ging. en zo ging het er aan toe:
_Pretty schreef:oke: weet iemand mijn twitternaam ? ik ben m kwijt.lovepretty_ dat is je naam Pdiesel is leuk emuline en rhine, ik ga even op youtube kijken naar dat filmpje (:
hahha ja die andere is een hengst ( jammer van zijn manen ) maar dat is echt wel een gaaf beestje!mooi gangen enzo ! heel wijs beestje, is de baas in huis
haha, geendank daniqueik snap echt geeeeeeen F*ck van die touwhalsterknopen xdnouja, dan houd ik het maar gewoon bij mijn paarse