[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kiekeboefje

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 16:18

Aaaah Hidde en Jelte zijn zo leuk!! <3

Jou hondje is ook leuk Susanne! Hoe heet ie?? :)

Ja Hidde was echt super leuk! Helaas is hij zijn manen door het ruige mannen spelen wel een beetje verloren, maar hij is echt super mooi gitzwart. Hij was hoogbeniger dan de andere 3 dus daar ben ik al erg blij mee en hij kent longeren en alle stemcommandos, ho is ook echt ho! Zo lief <3 ik zit op een soort wolk! Nu eerst werken 8)7

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 16:32

Lekker van genieten Jenny :D

@Susanne; hoe heet hij en wat is het? (Ja een ‘winterhond’ maar wat voor precies? :D Hij is super mooi.

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 16:35

Dat klinkt als een leuke pony Kiekenboefje! Goed dat je nog een paar keer gaat kijken en hopelijk wordt je gevoel dat Hidde de pony is dan bevestigt.

Ingrid: fijn dat je thuis bent, hoe voel je je nu?

Wat een leuke hond Susanne!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 16:35

Winterhond :')
We noemen hem meestal Puppy (officieel R-Inuk from Artic Speed) en het is een husky :D

[Edit] de andere inmiddels overleden barrels

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Susanne op 23-11-18 16:38, in het totaal 1 keer bewerkt

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 16:37

Puppy <3 <3 Ik heb helemaal niets met husky's, maar Puppy is gewoon heel knap!

Wat fijn dat je weer thuis bent Ingrid!

En wat leuk dat Hidde zo in de smaak viel Jenny :D

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 16:46

Snap ik Miranda, ik heb er ook niets mee met de meeste die je tegenkomt (de 'marktplaats husky' met te korte pootjes en te dik). Ik vind alleen de sport variant leuk :')

Sascho

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 16:50

Fijn dat je naar huis mag, hopelijk kunnen ze verder nog iets voor je betekenen, hoe voel je je nu?

Wat leuk hidde! Knap dat je niet meteen besloten hebt wat je gaat doen, ik neem ze altijd meteen mee _/-\o_

Wat een leuke honden! Ik heb ook een hidde hond maar die heet wobbe :D en ik heb ook een winterhond, maar dan een ander soort hahaAfbeelding

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 18:29

Hidde klinkt super leuk!!!

Fijn dat je weer naar huis mag Ingrid!

Wat een leuke honden. Friese Stabij lijkt mij ook heel erg leuk om te hebben. Mooie maat en toch wel lekker atletisch gebouwd.

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 18:29

Winterhond _O- , ik weet niet beter dan dat een husky atletisch is dus weet niet wat ik me voor moet stellen bij zo’n marktplaats husky.

Leuke stabijen (denk ik) en andere winterhond ook van Manon en Sasho.

Hier drie afdankertjes, Chi, boerenfox en Aussie mops kruising. Zou ik ooit bewust een hond kiezen vind ik winterhonden ook wel gaaf, hou wel van sportieve honden.

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 18:39

Sharani schreef:
Winterhond _O- , ik weet niet beter dan dat een husky atletisch is dus weet niet wat ik me voor moet stellen bij zo’n marktplaats husky.

Leuke stabijen (denk ik) en andere winterhond ook van Manon en Sasho.

Hier drie afdankertjes, Chi, boerenfox en Aussie mops kruising. Zou ik ooit bewust een hond kiezen vind ik winterhonden ook wel gaaf, hou wel van sportieve honden.

Ik denk dat je van onze roedel dan wel blij word met 3 borders collies, 2 keeshonden en een kruising, welke allemaal in de sport lopen.

Vandaag weer foto's laten maken van Mini haar knie, dat is ondertussen ook een neverending story -O- Ze zit ondertussen al 16 weken non stop in de bench.

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 18:50

Jaaaa <3 , heb ook een border gehad en veel agility mee gedaan. Balen van de knie problemen hopelijk komt het goed.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 18:56

Ik heb een chihuahua in de behendigheid. Volgend jaar onze eerste debutanten wedstrijd. Helemaal leuk!

Mandyy

Ik ben chihuahua fan! Mn ouders hebben er eentje. <3

mirriejj

Sharani schreef:
Jaaaa <3 , heb ook een border gehad en veel agility mee gedaan. Balen van de knie problemen hopelijk komt het goed.

Leuk! Wij doen ook aan Agility, zo heb ik mijn partner ook leren kennen :') dat was mijn lesgeefster.

xApple

Ja ik heb 2 Stabij’s inderdaad. Perfect voor hier op het erf en bij de paarden. Ze hebben wel énorm veel energie. Ze zijn zo slim en super makkelijk te trainen. Zou echt geen ander willen.

Mijn schoonzus heeft een border maar dat vind ik te gek. Wel gaaf hoor om te zien maar niks voor mij.

Net als een werkhond zoals een husky. Super mooi maar zoveel tijd heb ik niet over.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 18:57

Beautiful doggies hier!! <3
Honden zijn leuk maar katten zijn net ietsjes leuker :-)

Hier ook 2 honden gehad hoor, een boxer en een vuinisbakje. 2 jaar geleden in laten slapen. Was mijn vriendinnetje <3 <3

Afbeelding

Ik voel me beter dan woe en do maar arts zei dat klachten met nieuwe medicijnen wel wat minder zullen worden binnen paar dagen dus daar wacht ik op zeg maar. Komt goed :-)
Heb wel de bruikleenpony afspraak af moeten zeggen dit weekend. Dat is even teveel van het goede. Andere keer. En Richard gaat naar Alf voor me zo fijn!

Kiekeboefje, klinkt super zeg!! En super fijn dat je gewoon paar keer langs kunt komen!! Klinkt goed.

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 18:58

xApple schreef:
Ja ik heb 2 Stabij’s inderdaad. Perfect voor hier op het erf en bij de paarden. Ze hebben wel énorm veel energie. Ze zijn zo slim en super makkelijk te trainen. Zou echt geen ander willen.

Mijn schoonzus heeft een border maar dat vind ik te gek. Wel gaaf hoor om te zien maar niks voor mij.

Net als een werkhond zoals een husky. Super mooi maar zoveel tijd heb ik niet over.

Zal ik je de witjes eens langs brengen :') Die keeshonden zijn nog drukker dan de borders :+

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 18:59

Sharani schreef:

Misschien net zoiets als marktplaats shetten? :D :D

Mirriej wat sneu! Geen idee wat er is?

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 19:02

IngridM schreef:
Sharani schreef:

Misschien net zoiets als marktplaats shetten? :D :D

Mirriej wat sneu! Geen idee wat er is?

Jawel jawel, de orthopeed heeft het gewoon gruwelijk verkloot en daar is mini de dupe van.

Dit zijn onze monsters trouwens.

Afbeelding

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 19:03

Hahaha Jahoor breng maar :') Heb een hele grote tuin dus kom maar op met hyperactieve honden :+

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 19:04

Jeetje mirrie wat een verzameling haha wel hele mooie foto

Hier een stafford.

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 19:07

StalNollie schreef:
Jeetje mirrie wat een verzameling haha wel hele mooie foto

Hier een stafford.

Met ongeveer 50 schapen, een vriendin die les geeft in Agility en beide die wedstrijden erin lopen, is dat wel nodig. Momenteel hebben we er 6, ons oudje is van de zomer overleden. Maar binnenkort verwachten we korthaar bordercollie pups <3

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 19:09

Heb je een foto van je roedel?’ <3

Kcinarual

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 19:14

Wow Miranda wat een leuke honden collectie!
Puppy vind ik ook een hele mooie hond.

Fijn dat je naar huis kon Ingrid! Ik duim voor je dat ze snel vinden wat eraan scheelt.

Jenny, nu ben ik wel heeeeel benieuwd naar hem!! Super toffe eigenaren dat je hem eerst kan leren kennen.

Enn eeuhh.... ik heb een beetje een probleem. Nick zijn scheerpatroon is compleeet mislukt. (De haren zijn zó lang dat ze helemaal over de geschoren vacht heen vallen zegmaar, dus het is net een wandelende parasol.. Dus ik vrees dat morgen de rest van zijn vacht er ook af gaat. Oeps. Hoeveel gram hebben jullie er op liggen? Nick is geen koukleum maar het is nu wel erg koud met de oosterwind. Ik neig naar 400g.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 19:14

Gaaf waar ik misty heb gekocht die mensen deden ook border collies trainen voor de schaapdrijving (of hoe dat noemt) was een erg gaaf gezicht. Die hadden er ook een heleboel liggen was mooi gezicht