Max houdt ook niet van water, behalve als hij kan zwemmen.
NathalietjeB
Geplaatst: 27-02-16 12:04
Ymor schreef:
Moet je nu ook met haar verhuizen? Want jullie hebben geen paddocks toch?
Nee ga wel voor haar apart stuk maken en dan gaan we desnoods happy er bij zetten, zodat ze wel een maatje erbij heeft waar ze mee kan oetelen.
We zijn wel voor het eventueel aan t rondkijken voor andere stalling, maar is nog lastig zoeken waar je als menner welkom ben hier zijn zoveel dressuur stallen..
Kanto
Geplaatst: 27-02-16 17:31
Toto vind regen niet erg hij blijft gewoon buiten.. Helaas want als ik dan bij hem kom gaat die met zn natte vacht tegen mij aanstaan
Ben vanmiddag naar ruitersportzaak gegaan op zoek naar een nieuwe cap alleen kwam ik thuis met een deken voor toto oeps toto's onderlengte is eigenlijk 98 maar in de winkel zag maat 102 er toch wel heel klein uit en ben toen toch maar voor 110 gegaan en dat is achteraf maar goed ook Vraag me niet waarom maar alles wat ik voor toto koop moet blauw zijn
Mooie deken! Die heb ik ook! Erg fijn, en mooi prijsje
Hier vandaag de paardenweegschaal op stal. Bertje woog 156 kilo en was 1 meter hoog. Wel grappig weddenschap met stal, ik schatte hem 157 kilo dus moest trakteren haha. En het goede nieuws dat hij niet te dik was en hij n goeie baas had. Leuk compliment
Verder wat een heerlijk weer vandaag! Hoop dat iedereen een heerlijke dag heeft gehad!
Schattige deken Ik ga morgen naar paard 2016 dus dat word koopjes jagen Vandaag de pony's gewassen en geknipt zien er weer netjes uit, en ik heb xander weer zien bokken na een lange tijd
jelle ben heel benieuwd naar de foto's van je meeting waar had je em? blackflag dat valt nog mee qua hoeveel hij weegt dan. romy t was zalig weer voor een ritje..
hier bezig geweest met mijn sulky en met milk ff naar t strand gewandeld heen en weer, en nu pijnlijke voeten
Jorex
Geplaatst: 27-02-16 22:09
Mooie deken!
Ik heb vandaag een staart uitgeplozen en nu is Jorie veulenstaart af:
Zoo, ik ben er ook weer... Tijdje niet heel actief geweest, laptop die op dood gaan lag en heel traag was. Gisteravond een nieuwe gekocht. Heb alles iig meegelezen.
Nathalie, wat vervelend van Milk! Lijkt me heel vervelend maar met de juiste voeding moet het wel op te lossen zijn geloof ik. Je sulky gaat ook al de goede kant op! Romy, Benthe al weer bijna terug naar de DA... hopelijk een goede uitslag. Kaya, mooie deken! Staat chique. Mowgli, ik ben benieuwd naar de foto's!
Het weer word idd weer wat beter, lekker zon gisteren. Ik liep alweer met zonnebril op haha
Mowgli4
Geplaatst: 28-02-16 12:00
Mowgli staat al klaar, nu zelf nog even kijken wat ik aan doe en dan zo gaan!
SammyFloor, gefeliciteerd met je verjaardag!
Ayla
Geplaatst: 28-02-16 12:10
Ik zag een mooie deken voorbij komen, een erg witte Chayton in het zonnetje voor de sulky en een schattige Jorie
Ik heb gister gegroomd in Kootwijkerbroek en het ging echt super, pony's liepen top. We waren erg snel en daardoor mochten we finale rijden, alleen reden we poortje B in een hindernis voorbij waardoor we tijd verloren. Maar alsnog een nette tweede plek en een geslaagde dag Het was wel super koud gisteravond.. mijn lichaam doet overal pijn en mijn benen/heupen zijn blauw
Ik ben vanochtnd alweer productief geweest, straks een paar uurtjes werken en daarna nog even langs stal. De zon schijnt hier weer, heerlijk.