Hoi allemaal , ik heb een keer niet bijgelezen omdat ik daar een keer ECHT geen zin in had (Sorry) ik ben net met [naam] naar de jachthaven geweest en toen gingen we op de trampoline en ging ik een salto maken Ennn Jesse durft hier nooit meer te komen omdat ie bang is voor geilende meisjes ofzo? Hahaha,
en ik ben gister ongeveer 100 x uitgescholden voor kk prutsmuts ofzo door iemand per sms, mn ex (: vanavond ga ik met veertje bbq'en en dan komt háar ex ook maar die is wel aardig en zij zijn ook gewn nog vrienden enzo geen gezijk
Emuline: is er niet veel modder,of verkeerd gras op de weiden? Kun je de weiden evt. af laten zetten of de pony's op zand zetten (als ze bijv. tegen HB aanlopen) Als het alleen beter wordt voor Diesel zou ik het zeker doen!
ik ben ook heel eng. weet je wat het verschil is tussen erotisch en vulgair? als je je lover streelt met een veertje is het erotisch doe je dat met een hele kip dan is het vulgair
(om toch maar even in de 'eng' trant te blijven)
en @ boerderijliedjes: KIP PAARD KOE: van Want want (zo heet de band geval) ennn OLD MCDONALD HAD A FAAAARRMM.
Lisette,, dat ene liedje hoe het het ook alweer.. Ik wil een kip en een paard en een koe
Anoniem
Geplaatst: 17-04-11 16:53
Danique,raap me op
Anoniem
Geplaatst: 17-04-11 16:55
lees dan ook een keer goed desa!!! ik ben zo hyper als gele komkommers die buiten adem zijn van het hardlopen....
Anoniem
Geplaatst: 17-04-11 16:57
Danique,hou op met zo grappig zijn,ik lig dubbel
juudii5
Geplaatst: 17-04-11 16:59
Anoniem
Geplaatst: 17-04-11 16:59
Ik ging rijden met Vodjeknotje en toen vlogen alle vliegen in haar oren (ze heeft mega oren ,ging ze flapperen met die oren,dat zag er geniaal uit ) dus nu krijgt ze een oornetje