Rakker heeft niet zulke droge hoeven, gewoon stevig maar niet dat ht afbrokkelt (gelukkig maar want meneer heeft ijzers)
van vetten ben ik ook geen voorstander van, op school wod het ook sterk afgeraden en adviseren gewoon speciale hoecreme der op te smeren, elke dag goed afspuiten in een emmer enz.
Vandaag heeft rakker weer zijn eerste zwemles gehad na een hele lange tijd haha! hij vond het weer prachtig! Lekker in de vlietlanden dobberen, ik vond het wat koud dus ik heb hem los gegooid.
helaas blijft het niet zo mooi, gaat het weer regen, al kan de bak en de grond het ebst gebruiken!
Fabie, das wel echt vet vervelend zeg! ik twijfel ook maar elke keer als ik wat bestel via internet of het rakkertje wel gaat passen, gelukkig is raker niet de kleinste dus dat gata altijd wel.
ik ga binnekort ook weer is een hoop overbodige spullen verkopen. Heb nog vanalles liggen wat ik toch niet meer gebruik! vaan peesjes tot enkelspan tuig tot dekjes
fabiee
Geplaatst: 28-04-10 22:51
Ja, het blijft een gok via internet. Er stond geen merk bij maar geloof HH.
Goedemorgen trouwens.. Ik zal zometeen het verhaal hier neer zetten, ben het nu aan het over typen voor de directeur. Maar ook mijn moeder vond de reden nergens op slaan.
Kimbey
Geplaatst: 29-04-10 09:23
*drukt op cntrl v*
Gisteren tijdens de gymles hadden we slagbal. Ik had mijn telefoon in mijn gymbroek en keek hoelaat het was. De lerares gym zag dit en ze vertelde aan mij dat dit niet de bedoeling was. Paar minuten er op na kreeg ik een SMS’je die ik beantwoorde. Ook dat zag mevrouw Crutzen en toen zei ze dat ik mijn mobiel weer terug moest stoppen. Weer een paar minuten er na kreeg ik nog een SMS’je, toen had ik mijn telefoon maar stil gezet. Ik moest toen mijn telefoon inleveren. De les was om en in de meisjes kleedlokaal (waar alle aanwezige meisjes ook zaten) vertelde de lerares dat je niet met je telefoon tijdens de les mocht gebruiken en dat ze hem in wilde houden tot de volgende ochtend, ik mocht hem dan in de kleine pauze ophalen. Hiermee was ik het niet eens en vertelde dat ik hem toch echt nu nodig had. Maar de lerares wilde hem ook echt niet terug geven. Hier op vertelde ik dat als ik hem niet terug zou krijgen, ik even mijn moeder ging halen. Want ik had hem toch echt nodig, want als ik straks naar buiten ging kon mijn moeder me niet bereiken en had ik voor de volgende school ochtend geen wekker. Toen ben ik naar huis gegaan en heb mijn moeder het verteld. Die ging met me mee terug naar de school waar op we moeten gymen, en vroeg waarom ik mijn telefoon niet terug kreeg. De juffrouw vertelde het en ook toen zei ze dat ik hem pas morgen vroeg in de kleine pauze mocht komen halen. Maar wij wilde nu onze telefoon terug want het was na school. Ik mocht wel mijn sim kaart uit mijn mobiel halen maar ik kreeg hem niet terug, ik mocht hem echt pas in de kleine pauze de dag er na komen halen. Mijn moeder zij toen dat ze toch graag de telefoon had & anders de politie belde. Mevrouw Crutzen wilde dit echter niet en belde naar iemand van Fase 1. ( Hier bij zaten ook 2 meisjes uit de 4e klas) Toen zou er iemand van Fase 1 komen maar mevrouw Crutzen liep naar binnen en pakte mijn mobieltje en gaf hem terug.
Dat je je telefoon terug wou kan heel goed begrijpen. Maar wat doe je tijdens gymles met je tel. in je zak ? Dat was bij ons ook nooit toegestaan. Schorsen vind dan wel wat ver gaan , straf had me dan logischer geleken.