Garmana dan kom ik je nu lekker vergezellen! Ik ga nu wat shethoofdjes opzoeken, en dan zon collage geval maken Kom net uit school, had een 9 voor duits en een verneukt engels proefwerk
OKee, dan ga ik de pagina ook wel in mn eentje vol kletsen -Taatje en Isa zijn naar Ophoe en Tjitske -Annemieke1(mieke) zit nog op school. -Annemieke2(garmana) is werken! -de rest is ook niet hier En ik, ik zit gezellig hier in mn eentje een achtergrond te verzinne whaha.. Najaa, miss zijn dr in anderre topics nog wat mensen, of ik ga verstandig mn hw maken, en alvast wat leren, zodat ik morgen niet zo veel heb!! duss Doeii Als dr iemand hier is, meld je ff.. tis hier zoo saai alleen
?>Goh anne, gezellig zo he a>Ik heb trouwens de plaatjes geupload! ?>Leuk, wanner komen ze? a> Nu ff w8n ?> maar anne ik heb geen geduld! a> Anne heeft koude voeten ?> Dan trek je dikkere sokken aan a> Goed idee, maar hier dan de plaatjes!
?> Ooh anne wat mooii!! a? Dank je, maar als de rest ook komt, zit ik hier niet zo doelloos in mn eentje te kletsen
Edit: Anne ziet dat de kwaliteit met uploaden erg achteruit is gegaan! Maarja, niet alles is oke hee.. maar ik ga nu dikkere sokken aantrekken, hw maken en dan komt Annemieke1 mij ophalen! Doei Doeii allemaal!!
whoo, mn handen beginnen te shaken!!! Ik heb me al een keer gecontroleerd op suikerziekte, heb ik gelukkig niet, maar mn pa wel Kom dnk ik gewoon een klein beetje suiker te kort,, ff wat te snoepen en te drinken halen!
Wat trek ik nu aan als ik naar de paarden ga?? -sowieso mn ondergoed -hemd -t shirt met lange mouwen -italie vest(fleece) -en euh, ik denk mn winterjas ofzo trouwens die kan ik beter dan mn vest aantrekke, is waterdicth(vogls mij) en lekker warm!
Oja, skisokken niet te vergeten!! lekker warm voor mn teentjess
?> Anne, wat is dit voor zinloos geklets a> ja ik moet tog ooit mn pagina vol krijgen
ANNE HEEFT HET KOUD!!! heb net zojuist de tip gekregen om de verwarming aan te zetten! slim plan
Laatst bijgewerkt door Anseltje op 04-10-06 15:56, in het totaal 1 keer bewerkt
okee t gaat mij niet lukken om deze pagina gezellig in mn eentje vol te kletsen! maar ja maakt niet uit! ik ga me lekker omkleden en naar mn paardje toe Doei Doeii