Jelleee schreef:LS paste dat pees en strijk setje? Wat goed! De after dark vond ik ook een van de leukste collecties. En de blue legion (?) ook. Tegenwoordig vind ik ze niet zo mooi meer ofzo..
Patty, achterwaarts vind Willem ook súper moeilijk. Terwijl aan de hand hij het onwijs makkelijk en goed doet.
Ik vind de nieuwe setje ook achteruit gaan!
Ja t pees en strijk setje past! Ik ga nu me foto's op de PC zetten even verkleinen en een topic maken! 
Mandyy schreef:Vandaag ook sneeuw hoor Lot!

Bleef alleen niet echt liggen.
Wat voor operatie?
Romy lieve foto's!!
Charlotte, die stippel! Gaaf!
Achterwaarts vind Max ook moeilijk.

Ze gaan een stuk van mijn nagel halen om eronder te komen bij het bot dat sinds zo ongeveer een cm verder, dan gaan ze het bot schoonmaken, en wat dingen wegbranden en dan hopen dat ik geen last meer heb van een volle ondervoet en bovenvoet. Omdat ze bij het bot komen mag ik absoluut geen vuil en vuil singalen bereiken dat ik denk dit is niet oke... Mag de eerste 3 dagen zelfs niet lopen met kans op bloeding..
Ymor schreef:Hoe leren jullie het achterwaarts aan? Ik heb het eerst aan de hand aangeleerd en daarna met de sulky het stemcommando gegeven en met mijn voeten de sulky een beetje naar achteren gedaan. Op les heb ik wel eens gezien dat de instructrice de wagen naar achteren trok. Volgens mij was dat bij Lieselotte. Werkt erg goed! Vaak vinden ze het niet prettig om teveel in de broek te gaan.
Lieselotte mooie set! Wat voor operatie moet je ondergaan?
Ja klopt dat was in de les bij Levi, die snapte het niet maar dit systeem word vaker gebruikt hebben we ook gedaan bij oa Buck die het toen moest leren. Ben wel eens L met Buck gestart, was heel lachwekkend haha..
Mijne doet het uit zichzelf, is niet oke maar achterwaarts gaat geen probleem worden.
Bij Buck hebben we hem toen geholpen door op de verharde straat halt te houden, en een ophouding te maken met terug waarbij we de kar nar achter trekte. Dit meerdere malen, nadat hij het snapte dit in de bak herhaald, daar is het een stuk moeilijker voor ze uiteindelijk kwam te goed.
De andere manier die ik ken is met het lange lijnen en/of longeren is terug vragen, maar in mijn ogen 'hang' je daar meer aan het bit en heb je minder stabiliteit door oa een lamoen.