_Dotty schreef:Dat zijn dus reacties die ik negeer, zodat je dat weet
dahag![]()
ja ga je nog 100x doei zeggen.
zielig zeg.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xMonsterr schreef:TheJokerr schreef:Danique PARDON?
ik kan niet NORMAAL doen? alsjeblieft ik heb ook me consequenten
indd.![]()
wat hebben wij haar aangedaan.
FlorisSam schreef:als jullie nou ook even je excuses aan Danique aanbieden kom je misschien nog ergens,zij heeft dat al tegenover jullie gedaan,maar het moet van twee kanten komen.
Of ga je wachten tot er wat uit het topic gaan?
Dan kun je beter of zelf gaan,of wachten tot je een ons weegt of normaal gaat doen.
want wij gaan niet.
xMonsterr schreef:ik vraag haar iets normaal en als zijn dan helemaal ontploft ja dan ga ik niet leuk en aardig doen verder.
FlorisSam schreef:xMonsterr schreef:ik vraag haar iets normaal en als zijn dan helemaal ontploft ja dan ga ik niet leuk en aardig doen verder.
Ik weet niet of je het door hebt,maar jullie liepen haar ook al een hele tijd te irriteren.
Dan ga je een keer ontploffen ja.
Bovendien hadden jullie het ook wat normaler kunnen vragen.
wij misschien ook,maar jullie zeker ook.
Ik zie m'n fouten in,als jullie dat nou ook eens doen kunnen we normaal verder
DeSa schreef:
FlorisSam schreef:Op de foto heeft ze haar deken niet op.
Pas:![]()
Hier wil ik het halstertouw nog weg (laten) bewerken.
Zielige Vodje![]()
xMonsterr schreef:gisteren blacky gelongeerd eerst was ik zo trots dat hij niet meer steigert etc.
nou gisteren was het weer helemaal mis mij helemaal de bak rond sleuren.
toen ging het goed en ik deed mijn handschoenen uit maar meneertje dacht er anders over en sleurde me weer mee dus toen is dat hele touw langs mijn hand geschuurd en nu heb ik allemaal brandplekken op mijn hand.
TheJokerr schreef:ik ben erg stumpul in alles wat met planken, schaatsen te maken heeft
TheJokerr schreef:ik wil een gitaar, we hebben er wel 2, maar een is vals en de ander is elektrisch, kan ik al wel 6 liedjes mee
xMonsterr schreef:FlorisSam schreef:
Ik weet niet of je het door hebt,maar jullie liepen haar ook al een hele tijd te irriteren.
Dan ga je een keer ontploffen ja.
Bovendien hadden jullie het ook wat normaler kunnen vragen.
wij misschien ook,maar jullie zeker ook.
Ik zie m'n fouten in,als jullie dat nou ook eens doen kunnen we normaal verder
ik ga mijn fouten niet inzien, heb ik geen reden voor.![]()
en nu heb ik er ook scheit aan dat ik haar heb lopen irriteren.
zo kan je me ook boos krijgen.