Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Emuline schreef:ladylisa schreef:wasikweer![]()
neem straks weer even een badje![]()
ik ga morgen even met snoepie naar het bos, en even foto's maken denk ik![]()
morgen nog 1 dagje en dan is mijn vakantie weer om![]()
ik heb zelf ook nog een bruine zweetdeken , wil graag een roze haha
wat voor maat zoek je voor de roze zweetdeken?
buster4ever schreef:renzo heeft een roze die ik nog aan t maken ben weet alleen niet waar ik een bies moet halen...
emuline...is ze verder nog wel aanspreekbaar? ook al ligt ze aan de beademing. t komt vast allemaal goed met dr probeer ondanks de vele "slechte en nare" berichten toch positief ertegen aan t blijven kijken want anders word je zelf gek en word je straks depressief
hannemarie hier is t lekker rustig gisteravond ging er echt bizar veel af...had af en toe t idee dat ik in de 2de wereld oorlog was beland zulk raar en mega eng vuurwerk ging er hier de lucht in(volgens mij zo illegaal als de pest)
buster4ever schreef:renzo heeft een roze die ik nog aan t maken ben weet alleen niet waar ik een bies moet halen...
emuline...is ze verder nog wel aanspreekbaar? ook al ligt ze aan de beademing. t komt vast allemaal goed met dr probeer ondanks de vele "slechte en nare" berichten toch positief ertegen aan t blijven kijken want anders word je zelf gek en word je straks depressief
hannemarie hier is t lekker rustig gisteravond ging er echt bizar veel af...had af en toe t idee dat ik in de 2de wereld oorlog was beland zulk raar en mega eng vuurwerk ging er hier de lucht in(volgens mij zo illegaal als de pest)
Hannemarie schreef:wij zitten er thuis over te denken om een piano te nemen,
dan ga ik echt op les !
&dan wil ik dit leren, hoelang het dan ook mag duren
http://www.youtube.com/watch?v=rhN7SG-H-3k