Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Emuline schreef:ladylisa schreef:wasikweer![]()
neem straks weer even een badje![]()
ik ga morgen even met snoepie naar het bos, en even foto's maken denk ik![]()
morgen nog 1 dagje en dan is mijn vakantie weer om![]()
ik heb zelf ook nog een bruine zweetdeken , wil graag een roze haha
wat voor maat zoek je voor de roze zweetdeken?
buster4ever schreef:renzo heeft een roze die ik nog aan t maken ben weet alleen niet waar ik een bies moet halen...
emuline...is ze verder nog wel aanspreekbaar? ook al ligt ze aan de beademing. t komt vast allemaal goed met dr probeer ondanks de vele "slechte en nare" berichten toch positief ertegen aan t blijven kijken want anders word je zelf gek en word je straks depressief
hannemarie hier is t lekker rustig gisteravond ging er echt bizar veel af...had af en toe t idee dat ik in de 2de wereld oorlog was beland zulk raar en mega eng vuurwerk ging er hier de lucht in(volgens mij zo illegaal als de pest)

buster4ever schreef:renzo heeft een roze die ik nog aan t maken ben weet alleen niet waar ik een bies moet halen...
emuline...is ze verder nog wel aanspreekbaar? ook al ligt ze aan de beademing. t komt vast allemaal goed met dr probeer ondanks de vele "slechte en nare" berichten toch positief ertegen aan t blijven kijken want anders word je zelf gek en word je straks depressief
hannemarie hier is t lekker rustig gisteravond ging er echt bizar veel af...had af en toe t idee dat ik in de 2de wereld oorlog was beland zulk raar en mega eng vuurwerk ging er hier de lucht in(volgens mij zo illegaal als de pest)
Heel veel sterkte Emuline! Hannemarie schreef:wij zitten er thuis over te denken om een piano te nemen,
dan ga ik echt op les !
&dan wil ik dit leren, hoelang het dan ook mag duren
http://www.youtube.com/watch?v=rhN7SG-H-3k