hOii, ik ben dr weer K ga over 5min richting schooll.. En taatjee, ik heb je nummer opgeslagen! Als je dit leest, heb je mn smsje al gehad Whaha.. nu weet je dus wie ik ben, en ik trouwens Abonnement, dus ik kan lekker sms'n! whaha. Maaar ik ga doeii doeii
Hooi liievertjes ik ben er weer.. En ja ik woon op de grens utrecht/ gelderland.. Heb even lekker uitgeslapen en wat huiswerk gedaan en nu is het toch echt even tijd voor BOKT
sJonge jonge was gisteravond bij pagina 148 weg gegaan en dr zijn dr maar zo weer 7 bij.. Jammer genoeg zijn er niet veel mensen nu..:S Maar ik ga dr weer helemaal voor vandaag we gaan een mega record verbreken.. We typen allemaal ons het lamlazerus om zo weer een nieuw topic te mogen starten en het lijkr me een leuk idee om in het nieuwe topic ook foto's te plaatsen van je shet.. kunnen we weer volop verder kwijlen haha.. Tot snel moppies..!!
Isa en ik gaan vandaag dus Vd'en ! Ik ga Ophel leren kusjes geven .. GEwoon bij het begin beginnen isa gaat al wat verder, die gaat met Tsjitske de spaanse pas doen Dat wil ik ophel later ook gaan leren! Na een paar keren/ dagen dat we het hebben gedaan en als ze het goed kunnen komen er foto's ! En die showen we hier dan maar al te graag !
zo komen we nooit aan de weet ik hoeveel pagina's vandaag haha.. Ik moet over ongeveer 20 minuten werken tot 6uur dus ben er dan vanavond pas weer om te helpen kliederen Dus als er iemand is nu reageer dan, dan kunnen we samen kliederen haha..