Ik ga even zoeken. Ik deed de manen van mijn bijrijdpaard ook altijd met naald en draad. Super dik en redelijk lang. Vond dat altijd wel prima gaan haha. Maar ik ga dus even kijken hoe dat makkelijker(?) kan.
Oh maar zo n manen deed ik gewoon naald en draad zonder door te steken En alles aan een kant vlechten Deze heeft zelfde manen als hierboven gevlochten met naald en draad zonder doorsteek
Frummels
Geplaatst: 22-11-18 17:34
StalNollie schreef:
Oh maar zo n manen deed ik gewoon naald en draad zonder door te steken En alles aan een kant vlechten Deze heeft zelfde manen als hierboven gevlochten met naald en draad zonder doorsteek [ [url=m/zzxvAc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ja zo zag het er hier ook altijd uit inderdaad
Lillian__
Geplaatst: 22-11-18 17:34
een clinic ''hoe houd je een boog bij'' mag er ook wel bij ik ben daar echt heel slecht in.
Helaas is mijn telefoon officieel overleden door verdrinking. Alle steun is welkom.
StalNollie
Geplaatst: 22-11-18 17:35
Maar dat is toch netjes! Tenminste dat vind ik zelf dan haha En hoe vaker he vlecht hoe vlugger je word Hier weer uit de vlechten krullenbol
Dressuurroosjes met naald en draad kan ik met mijn ogen dicht, daar heeft een poos als groom werken bij een dressuurruiter wel voor gezorgd . En doorknotten heb ik sinds afgelopen zomer ook door dankzij YouTube. En dan zitten die vlechten er zo in inderdaad. Zo’n boog knippen waag ik me niet aan, maar vind het ook niet bij mijn pony’s passen. Dis geen motivatie om het te leren.
ja mijn moeder heeft vorige week een nieuwe telefoon gekregen dus hopelijk kan ik haar oude even jatten, ter overbrugging. Wel ALLES kwijt dan :'( maar ja tis niet anders.
Ik wacht op de rekening van de dierenarts morgen en ook nog op de rekening van de reparatie van onze waggie Geen blackfriday dus voor mij.
Lillian__
Geplaatst: 22-11-18 18:57
ik hoop dat ze de telefoon die ik wil ook in de aanbieding gooien en eigenlijk wil ik een nieuwe 300 grams deken voor floor. Heb vorig jaar een deken van patty overgenomen, die was toen al aan de krappe kant maar lag verder wel goed... ik zou zweren dat ie gegroeid want nu past hij die deken helemaal niet meer.
Helaas zal het toch een telefoon worden en moet de deken wachten. Moet weer een nieuw lespakket betalen, en volgende week naar de tandarts met floor + entingen... mijn bankrekening zegt nu al auw