nieuwe aanwinst 4 jarige ruin zou beleerd zijn in enkel en dubbelspan.... maar betwijfel ik gezien zijn streken en niet eens voetje op kunnen tillen.
( voor de liefhebber hij is te koop .. eye cather!)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kiekeboefje schreef:Dit is Kristy! 4 jarige merrie, denk iets van 90 cm hoog. Ze staat bij Donja sinds die verhuisd is, en was aldoor al een beetje van plan haar op te gaan pakken en daar heb ik vandaag een beetje een begin aan gemaakt. Ze kent aan het halster lopen en borstelen wel, maar verder is ze helemaal groen.
[ [url=m/xsGVb1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze moest er aan geloven: wassen, borstelen en vlechten, maar ze was ontzettend braaf! Ook is ze verschrikkelijk dik, dus longeren hebben we ook een beginnetje aan gemaakt.
[ [url=m/Y3fOPR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze komt vanaf vandaag snachts in de paddock te staan, en overdag in de wei. Kristy is van de stalhouder, wie niks met haar doet en gaat doen, maar haar volledig op de paddock wou die niet dus dit is al een begin. Ze is trouwens zo dik dat er een plasje water op haar rug zou kunnen blijven liggen... ik vind het maar schrikbarend, maat ze is helaas niet van mij.
Edit: ze heeft trouwens gewoon een lekkere dikke staart, maar deze zwiept ze net even weg
Ik maak later even een bijleespost.
.
. Gelukkig los gekregen met hulp van mijn broertje maar dat was echt even zielig voor Finn, wou gewoon wegtrekken maar het lukte niet arm dier.
Eenmaal thuis de wagen maar eens een poetsbeurt gegeven. Die olie die daar in zit met wat moet je dat eigenlijk aanvullen?
. Anders is het echt een doetje maar hij heeft een periode van uit proberen.
Geen zin om er zelf mee aan de slag te gaan voor de wagen? Leuke naam trouwens, zo heette m'n overleden pony. Mis hem nog zo vaak.
Weet iemand wat het kan zijn? Ik zag geen luizen, vlooien of andere diertjes. Het is alleen aan de bovenkant van zijn staartwortel.