Ik heb vakantie, vanochtend maar luizenspul gehaald en Toto is inmiddels zo goed als luisvrij. Over 5 dagen even opnieuw doen en als het goed is, heeft Toto dan geen luizen meer
SammyFloor
Geplaatst: 24-02-16 18:06
OneAndOnlyx Vanaf het weer warmer word, dit kan april, mei zijn. Meten is weten, gewoon de onderlengte meten dan weet je welke maat je nodig hebt. Sardis Gefeliciteerd! Echt knap gedaan, jullie zijn zo'n leuke combi ook Ayla Wat fijn! Veel plezier met je zoektocht door de bitten Patty Leuke foto's, Switch is echt knap! LS Fijn dat het beter gaat met Buck zijn oog! Mira Wat fijn! Jelle Dat koppie, zalig
Hier is het prachtig weer! Een geweldig mooie zon, maar wel koud. Helaas zit ik vast aan schoolwerk en moet ik een hele hoop ontwerpen maken. Ochja overleven we wel weer, als ik mijn verjaardag wil vieren moet ik nu maar verder doorwerken
Mowgli4, leuk topic heb je gemaakt, wow wat een haar! Mowgli heeft een lief smoeltje! Patty14, wauw goed gedaan! Gefeliciteerd! Leuke foto's nog van de Clinic dag! NathalientjeB, leuk topic heb je gemaakt! Leuke Milk! LS_Foto's, Wel heel fijn dat het beter gaat met Bucks oog! AnneMarleens, welkom! Jelleee, oh wat een leuke foto's!! Knappe Willem! Ook een leuk topic gemaakt! Ayla, wauw goed gedaan! En goed bezig met Boef, fijn dat hij het zo goed oppakt! En gefeliciteerd met je nieuwe baan! Verity, gave tuigonderleggers! (Mooi gemaakt Ayla!) Ook nog lekker gereden, ziet er leuk uit! Lobkew, Jeeeeehhh, gefeliciteerd met je baan bij Subway! Soms stiekem een broodje pakken haha! Fennadev, leuk topic! Racemonstertjes! Sardis, wauw goed gedaan! Reserve kampioen! Netjes!! MDJ, mooie deken zeg! Lekker ingepakt idd! Claudia, awh wat een pech! Sterkte met je paardjes! Spruitje, awhh! Wel fijn dat et beter gaat!
Vandaag heb ik Mickey en Robijn even los gegooid in de paddock, altijd leuk om te zien hoe ze met elkaar aan het klooien zijn haha, nog wel een paar grappige foto's gemaakt.
Super schattige foto's! Chiqa staat 24/7 buiten. Ze hebben dan wel een zand stuk dat (gister dan) droog was waar ze kunnen rollen e.d. Tot nu toe gaat het gewoon hartstikke goed zo maar dat is idd per pony verschillend. LS; fijn dat het beter gaat met Buck!
Chiqa verhaart nog niet maar tegen de tijd dat het warm genoeg is wil ik haar waarschijnlijk in 1 of 2 keer scheren. Wat gebruiken jullie hiervoor?
Ayla
Geplaatst: 25-02-16 00:06
Maakt niet uit Charlotte
Ik heb vandaag voor de tweede keer met tuig 'geoefend' met Boef, interesseert 'm niets.
En Boef oefent met tuig. Je pakt het mooi rustig aan.
Oh en Romy lief!!
LS_fotos
Geplaatst: 25-02-16 11:40
AWH DIE APPALOOSSA VIND IK STOER!!!! Wat mooi getekent dat bruin zo, echt super
I'm so happy, dankzij Suzan beetje mijn set compleet! Ik bleef gek van BR after dark serie: -Halster -Zadeldekje -Zweetdeken -Uitrijdeken -Staldeken -Transportbeschermers -Bandages -Peesbeschermers + kogelbeschermers Straks oornetje.
Gister gereden met Switch. Geoefend met achterwaarts. Zijn nog lang de B nog niet uit, maar hij vind het ontzettend lastig dus neem het af en toe mee in de training. Vandaag heeft ie een dagje vrij en ik mag aan het werk.
LS paste dat pees en strijk setje? Wat goed! De after dark vond ik ook een van de leukste collecties. En de blue legion (?) ook. Tegenwoordig vind ik ze niet zo mooi meer ofzo..
Patty, achterwaarts vind Willem ook súper moeilijk. Terwijl aan de hand hij het onwijs makkelijk en goed doet.
Hoe leren jullie het achterwaarts aan? Ik heb het eerst aan de hand aangeleerd en daarna met de sulky het stemcommando gegeven en met mijn voeten de sulky een beetje naar achteren gedaan. Op les heb ik wel eens gezien dat de instructrice de wagen naar achteren trok. Volgens mij was dat bij Lieselotte. Werkt erg goed! Vaak vinden ze het niet prettig om teveel in de broek te gaan.
Lieselotte mooie set! Wat voor operatie moet je ondergaan?
lieve foto's weer! ik hoop hier dit weekend weer eens wat met de paardjes te doen ze staan nu zoveel stil door korte hoeven etc ik heb het ook ontzettend druk nu ik mijn school en stage weer volledig kan doen dat ze echt heel veel stil staan 13 maart iniedergeval een menrit gepland staan!
mijn pony's kunnen helaas geen achterwaarts. zou ook graag willen weten hoe dan aangeleerd word
Jorex
Geplaatst: 25-02-16 16:24
Achterwaarts heeft Alex geleerd door hem in een parkeervak te parkeren bij de c1000 en dan gewoon druk op de leidsels en achterút! roepen en toen deed ie het zomaar, dus hij kan prima achteruit voor de wagen. Alex staat sowieso al strak in zijn broek gehesen, dus die is dat wel gewend.
Heerlijk die klooiers hierboven, zo staan die van mij er ook altijd bij. Heb er ook een foto van