TheJokerr schreef:
Danique ben het eens met kailey..
Dat bedoel ik dus met vroeger / nu zelf gepest worden en iemand die je via internet kent zelf laag maken, dat spelletje kan ik ook heel vies spelen
Dat spelletje speel je al heel vies.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TheJokerr schreef:
Danique ben het eens met kailey..
Dat bedoel ik dus met vroeger / nu zelf gepest worden en iemand die je via internet kent zelf laag maken, dat spelletje kan ik ook heel vies spelen
FlorisSam schreef:xMonsterr schreef:ennuh, hallo.
dit is een shetlander topic.
niet een piano/spelletjes topic.
Alsof jij het altijd over shetlanders hebt?
sorry hoor,maar wij praten af en toe ook ergens anders over
Hannemarie schreef:pff. sta je bij de divoza met je nieuwe fleecedeken voor maar 7,50 euro een zwartlerenhalster en een paar sokken.
wil ik pinnen. poedersuiker fiets oliebol
saldo kan niet opgevraagd worden Ö
ik naar huis bellen (ondertussen had lies me al voorgeschoten)
stond er nog maar 9,- euro op Ö
gelukkig had ik nog contant geld om de mac te betalen
en bij de h&m nog een riempje en 2 roosjes voor in mn haar
nu ben ik blut
en ik ga bijlezen xd
xMonsterr schreef:ennuh, hallo.
dit is een shetlander topic.
niet een piano/spelletjes topic.
_Dotty schreef:Nou wát ik ook heb gedaan
ik zeg er hier bij duidelijk voor
;
SORRY
ik ga nu slapen en jullie bekijken maar of je me gaat negeren of niet, of je over me heenleest of niet,
zoek het uit
Dag mensies die WEL normaal kunnen doen![]()
TheJokerr schreef:nee maar zo word het altijd wel op mij gereageerd, Danique vraagt iets en ik beantwoord op MIJN manier, dat komt misschien verkeerd over maar dat bedoel ik dus niet, en zo ontstaan aan haar kant irritatie en gaat jitske het opnemen voor haar omdat ze mij niet mag en omdat ik altijd ongelijk heb zo voel IK me dan.
en dan mag ik me niet bemoeien met Danique en kailey over HUN ruzie? kommop zeg kailey zegt zelf dat ze gewoon wat vraagt..? alsjeblieft..