Hele opluchting, Max is geschoren en behandeld. Zijn vanaf één uur bezig geweest en nu net klaar! Ga nu even langs opa gelukkig nieuwjaar wensen en dan weer naar Max om een andere deken om te doen.
Heey! Ik vind de 1e van de 3 dekens het mooiste eline. Lien heeft een roze van première,maar die is wat te klein en daar zitten geen singels aan, dus ga nog even kijken naar een nieuwe. Gaaf Mandy! Ben benieuwd. Lien was alweer hyper,ga haar toch maar eens harder aan het werk zetten Heb mijn hoofdstel ingevet,gaan we morgen ook eens mee oefenen
wasikweer neem straks weer even een badje ik ga morgen even met snoepie naar het bos, en even foto's maken denk ik morgen nog 1 dagje en dan is mijn vakantie weer om ik heb zelf ook nog een bruine zweetdeken , wil graag een roze haha
diesel is vandaag los gelaten in de bak haha. hebben de hele bak shetproof moeten maken. hebben overal longeerlijnen, stoelen, banken, en springbalken.
heb wel redelijk wat foto's kunnen maken. helaas stond me camera op de verkeerde stand, en kwam daar dus te laat achter... jammer. de standfoto's zijn dus alleen scherp.. jammer. maar goed, kunnen we meer doen.
woensdag komt de veearts de paarden/pony's enten op stal.
Emuline
Geplaatst: 01-01-11 20:35
ladylisa schreef:
wasikweer neem straks weer even een badje ik ga morgen even met snoepie naar het bos, en even foto's maken denk ik morgen nog 1 dagje en dan is mijn vakantie weer om ik heb zelf ook nog een bruine zweetdeken , wil graag een roze haha
wat voor maat zoek je voor de roze zweetdeken?
_Lois_
Geplaatst: 01-01-11 20:36
Hallo!!
Magic heeft een blauwe zweetdeken en Alicia een Amika deken