Zo ik ben er ook weer even, heb het echt gigantisch druk. Benji die niet helemaal lekker is.. Loopt lichtelijk kreupel, allergische reactie op de olie van het scheerapparaat waardoor ik hem elke dag moet wassen, heeft een antibiotica kuur vanwege een luchtweg infectie... Als of het allemaal nog niet genoeg is.
Ik heb in ieder geval vanaf blz 148 bijgelezen, weet alleen de helft niet meer...
Ik heb leuke foto's voorbij zien komen... 
Welkom Ilse!
Wat een leuke pony's heb je!
Ik men ook met mijn shet.. Foto's staan op BLZ 149(?) Benji is pas geschoren, een mini shet van 81 cm en een super makke pony.
Verder fietsen we graag, wordt hij gelongeerd, of gaan we een stukje wandelen. Van de zomer wil ik gaan beginnen met VD! 
Sasika; Nee ik sta niet op santhorst
Ik sta op een boerderij vlak bij (500 meter verder) van de westkustruiters... Weet niet of je het kent. Sta jij zelf in leidschedam met Rakker?
- Ik ga even in je topic kijken.. 
Ik heb Benji 3 jaar geleden gekocht... Of nja, eigenlijk gekregen.. We moesten alleen de chip á 40euro betalen. Eigenlijk was hij ook niet meer waard, hengstveulen zonder papier, mini maat.. Ach nu is hij geruind, beleerd voor de wagen, een super pony (al zeg ik het zelf..) Ik ben blij met hem
En dat is het belangrijkste toch??!
Weet toevallig iemand een goed adres waar je echt lichte maraton wagentjes kan kopen? Een mini van 80 cm moet er alleen voor kunnen staan. Tevens moet hij ook gebruikt kunnen worden voor 2 span.. Maar dat kan volgens mij bij veel wagens al.