[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Susanne

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 15:18

Meine liebe wat zijn jullie allemaal kleine sadistjes met telefoons :wow:

Ik heb nog nooit überhaupt een krasje of beschadiging gehad op een telefoon, laat staan verdronken :oo

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 15:18

Ik ga het weer tot boog laten groeien/knippen :j Vind ik het mooist :D En ik kan niet knotten hoor, wat een werk, en dan krijg je dus ook gewoon een 7 zie ik net. Nah dat is me het werk niet waard _O-

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 15:20

:=

Ik heb ook wel eens overwogen Pep een boogje te geven. Misschien komt het ooit nog :D

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 15:21

ik heb leren knotten op paardenhouderij, en daardoor er ook echt trauma's aan overgehouden (blaren, heel veel blaren) dus nee knotten... no thanks.

Nou ik ben volgende week jarig en hoop stiekem dat ik een telefoon voor mn verjaardag krijgen :j

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 15:24

Ik vind persoonlijk roosjes het mooist op wedstrijd. Manen los vind ik slordig en zelfs een beetje respectloos tegenover een jury (maargoed officieel mag het). Korte manen netjes op handbreedte los vind ik dan wel weer gewoon netjes als ze aan een kant hangen. Boogjes ben ik geen fan van maar das heel persoonlijk :D

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 15:28

Waarom zit ik nu opeens met het liedje "ik geef je een boogje, een boogje, ik geef je een boogje mijn schat"

Het zal de koorts zijn -O-

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 15:31

Ik vind losse manen heel mooi op wedstrijd, mits ze lengte sportcoupe zijn.
Lange manen vind ik eigenlijk nooit mooi. :+ (sorry!)

Ingrid: generatiekloof denk ik? :)) Arme jij, koortsig :(:)

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 15:36

Nou het is eigenlijk "ik geef je een roosje een roosje" Vréselijk oubollig liedje. Hoe komt dat in mijn hoofd door jullie boogjes hmmmmm

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 15:37

Hopelijk gaat 'ie het nog doen Lillian! Een van mijn telefoons is wel eens onder een paardenhoef beland en ik liet ze regelmatig vallen terwijl ik aan het fietsen was :+ Tegenwoordig ben ik wel wat voorzichtiger, maar krasloos blijven ze bij mij nooit.

Ik vind roosjes ook het mooist :) Mijn beste vriendin knotte Sjors altijd voor de dressuur want zijn manen zijn onhandelbaar. Met de vaardigheid werden die nooit geknot, alleen tijdens het DK/NK. Lange manen zou ik op wedstrijd in een hengstenvlecht doen.

Kcinarual

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 15:38

Mijn iphone 5s doet al 4 jaar trouw dienst :') Daar is wonder boven wonder nog nooit wat mee gebeurd.

Inderdaad Susanne, ik hoouuu van roosjes.

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 15:51

xApple schreef:
Ik heb iets positief in te brengen;

Gaya heeft weer een centimeter haar :)F

*\%/*

Ik knot ook altijd met naald en draad. Gaat me steeds beter af dus heb ze er steeds sneller in zitten. :)

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 15:54

Ojaa dat vind ik ook heel mooi inderdaad <3 Alleen ik kan dat écht niet.

Bogen knippen kan ik wél. Meestal _O- Losse manen vind ik ook erg lelijk :o

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 16:02

Hier ook altijd met naald en draad. Ik maak juist altijd een rommel van "gewone" knotjes :D

Ik twijfel hier nog een beetje wat ik met Pep zijn manen ga uitspoken. Ik denk gewoon weer bijknippen in sportcoupe. Ze worden weer "lang" en piekerig.

Kcinarual

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 16:12

Mijn moeders paard heeft ook van die mooie dunne slierten. Die hou ik maar in een soort sportcoupe. Weet er anders ook geen raad mee :')
Afbeelding

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 16:14

Staat netjes hoor Laura :j Denk dat zulke dunne manen juist heel lelijk worden als je ze lang laat.

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 16:26

Ik kan ook niet gewoon rustig eens een middagje bijslapen met jullie he >;) :')

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 16:28

}>

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 16:29

mirriejj schreef:
Ik kan ook niet gewoon rustig eens een middagje bijslapen met jullie he >;) :')

:o ~~}>

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 16:39

Nou echt hè, niet bij te houden :D .

Weet niet precies wat er allemaal gezegd is omdat het inmiddels is weggehaald maar omdat Lieselotte genoemd wordt kan ik het wel ongeveer raden...

Verder *\%/* voor de manen van Gaya. Ben persoonlijk van de knotjes maar heb met King lang met losse manen gereden omdat niets bleef zitten in die dikke bos. Kreeg ook altijd een 7 zelfs eens met een uitzakkende hengstenvlecht :roll: .

En wat een mishandeling van telefoons hier :n :') . Mijne waardeert zijn Otterbox bodyprotector erg, het houd hem veilig.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 16:42

Je kan ook vlechten en dan knotje en niet helemaal opknotten en met wat er dan nog overblijft in de volgende vlecht/knot erbij pakken!

Of dubbele hengstenvlecht

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 16:50

Ja ik heb ook een otterbox want behalve zwemmen oefent mijn telefoon ook heel vaak zijn freerunning skills uit :D

Kom net bij huisarts vandaan en ik moet door naar de eerste hulp arts. Ze weet niet goed wat ze ermee moest. Twijfelde of ze me door moest sturen want ja stel dat het gewoon buikgriep is bovenop mijn al aanwezige klachten. Beetje banketstaaf voor haar dat snap ik. Dus ik zit nu op mijn vent te wachten om me te brengen |o

Sascho

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 16:59

Ik knot tegenwoordig ook altijd. Inderdaad met de doorsteek techniek want ze hebben hier allemaal lange manen, vind ik nou eenmaal zo horen bij die kleintjes haha.
In het verleden ook wel met losse manen gestart maar je word toch serieuzer genomen als je knot.
Hengstenvlechten zakken hier altijd uit en met naald en draad vind ik geen gezicht met die dikke bossen manen hier.

Afbeelding
Oké, ze hadden iets charmanter kunnen kijken..

Mijn telefoons hebben meermaals zwem en vliegles gehad, gaat meestal verrassend goed *\o/* vorige week kreeg mijn telefoon nog vlieg en beland onder een pony les toen Chico het op een lopen zette omdat er 8 kinderen op z'n kont aan kwamen rennen, ik was net aan het filmen hoe braaf hij mee liep _O-

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 17:10

StalNollie schreef:
Je kan ook vlechten en dan knotje en niet helemaal opknotten en met wat er dan nog overblijft in de volgende vlecht/knot erbij pakken!

Of dubbele hengstenvlecht

Dat doorknotten probeerde ik al maar bleef niet zitten, inmiddels lukt het wel en doe het inderdaad op die manier. Dubbele hengstenvlecht staat niet door dat hij een beetje een kiepende manenkam heeft.

Ingrid: hopelijk valt het mee, beterschap :(:) .

Sunshinedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 17:15

Ik kan niet knotten... niet netjes althans :P
Heb ik vroeger in mijn pennyperiode wel gedaan, maar verder nooit omdat ik geen wedstrijden reed.

De manen van Fleur beginnen ook alweer te groeien..
sportcoupe is erg mooi. Bij Cooks hou ik een boog. Dat staat hem zo stoer <3

En telefoons, haha. Ik laat hem regelmatig vallen :+
Tot nu toe nog geen schade.m (*klopt af) Wel een goed hoesje eromheen. Zo’n flapding waar pasjes in kunnen.

Sascho

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 17:18

Ik voel een knot clinic aankomen op de indoordag van de shetritten, daar kunnen jullie nog wel wat leren lees ik zo :)) :))