Ik heb nog nooit überhaupt een krasje of beschadiging gehad op een telefoon, laat staan verdronken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(sorry!)
Arme jij, koortsig
Tegenwoordig ben ik wel wat voorzichtiger, maar krasloos blijven ze bij mij nooit.
Mijn beste vriendin knotte Sjors altijd voor de dressuur want zijn manen zijn onhandelbaar. Met de vaardigheid werden die nooit geknot, alleen tijdens het DK/NK. Lange manen zou ik op wedstrijd in een hengstenvlecht doen.
Daar is wonder boven wonder nog nooit wat mee gebeurd.
Denk dat zulke dunne manen juist heel lelijk worden als je ze lang laat.
.
voor de manen van Gaya. Ben persoonlijk van de knotjes maar heb met King lang met losse manen gereden omdat niets bleef zitten in die dikke bos. Kreeg ook altijd een 7 zelfs eens met een uitzakkende hengstenvlecht
.
. Mijne waardeert zijn Otterbox bodyprotector erg, het houd hem veilig. 

vorige week kreeg mijn telefoon nog vlieg en beland onder een pony les toen Chico het op een lopen zette omdat er 8 kinderen op z'n kont aan kwamen rennen, ik was net aan het filmen hoe braaf hij mee liep
StalNollie schreef:Je kan ook vlechten en dan knotje en niet helemaal opknotten en met wat er dan nog overblijft in de volgende vlecht/knot erbij pakken!
Of dubbele hengstenvlecht
.