Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Patty14 schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Chippie z'n eerste wedstrijd is ook ingeschreven. Pas in november. Misschien gaat hij wel eerder mee maar moet nog even kijken met het werk.
Susanne schreef:Hoi LillianDruk geweest?
Wat een mooie caaf! Fijn dat je niet hoefde in te breken Kiekeboefje. Dat scheelt weer haha!
Nick naar Egmond! Das hier dichtbij. Mooie omgeving, heel veel plezier!
Quickly, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Knapperd hoor!
Linsey jou had ik natuurlijk al gesproken op wedstrijdGefeliciteerd met je puntje.
Leuk Patty! Go Chip!
Wat een lieve reacties op Willem dames!
Ook wij zijn vandaag weer eens gestart. Vaardigheid was een heel mooi parcours, veel stuurwerk, leuk! Liep lekker maar ik stuurde de laatste poort te krap in, dom, want dat koste me een balletje. Wel dik binnen de tijd kunnen blijven dus een winstpunt erbij!
Mijn instructrice heeft me vandaag heel fijn kunnen begeleiden in de dressuur (met losrijden en tussendoor) en dat hadden we echt even nodig, echt heel fijn dat ze dat wilde doen. Een mooie 183 en 190 punten gekregen.
Vandaag een eerste en tweede prijs mee naar huis mogen nemen en in zowel de dressuur als de vaardigheid zijn we M startgerechtigd geworden
Youri123 schreef:Frummels: leuk grondwerk.
Patricia: mooi dat nieuwe tuig.
Ik hou meer van ruinen. Ik heb toen ik Arie ook al verzorgde. Ook een andere verzorg shet gehad (merrie) en heb altijd een betere band gehad dan met Arie.
Nu longeer ik ook 4 keer per week een kwpnr (merrie) jeetje wat kan die vervelend zijn zeg. Vooral als ze hengsrig is.
Geef mij maar een Ruin.
Fennadev: ouders die niks van paarden snappen. Irritant is dat hoor. Word ook voor gek verklaart dat ik zo veel voor Arie koop.
Fijn dat dit beter hooi is. Dat hebben wij soms ook met het kuil op stal. De ene baal is echt slecht. En de andere is weer goed.
Kiekeboefje: fijn dat je niet hoefde in te breken.
Kidi: heeft je poetskoffer het wel overleeft?.
Eline: gefeliciteerd met je eerste plek. Leuk dat je officieel wil gaan starten.
Quicky: wat een mooie pony.
Zijn jullie wel is met je pony op vakantie geweest? Ik 1 keer weekendje weg met stal naar leersum. Ik deed toen nog niet werken met de lange lijnen. Dus daar toen gewandeld. En volgende maand waarschijnlijk weer. En dan met de lange lijnen heerlijke ritjes maken. Mocht Arie dit jaar ook mee naar texel vinden. Alleen mijn vader heeft geen rijbewijs voor trailer te trekken. En ik kon geen klein vee trailer vinden om te huren. Weten jullie toevalig een bedrijf waar je kleinvee trailers kan huren. Of van een particulier omgeving Rotterdam?