TheJokerr schreef:Danique doe alsjeblieft niet zo kinderachtig kailey heeft jou niks misdaan
Doe dan zelf niet zo kinderachtig,Danique heeft jou ook niks misdaan
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Dotty schreef:@sanne
zou je je er alsjeblieft niet mee willen bemoeien?
want het is tussen kailey en mij nu en als jij je er mee bemoeit dan word het alleen maar erger (niet vals bedoeld hoor)
maar jij hebt er nu niks mee te maken
xMonsterr schreef:_Dotty schreef:@sanne
zou je je er alsjeblieft niet mee willen bemoeien?
want het is tussen kailey en mij nu en als jij je er mee bemoeit dan word het alleen maar erger (niet vals bedoeld hoor)
maar jij hebt er nu niks mee te maken
wat is er dan tussen ons ?![]()
haha, sorry hoor maar stel een dood normale vraag over een site.
erg kinderachtig al mijn respect tegenover jou ben ik nu echt verloren.
FlorisSam schreef:TheJokerr schreef:ga dan naar topic van hanne
Ga zelf toch,jij bent de enige die je aan onze berichten irriteert,ik irriteer me ook aan deze berichten voor jou,maar dat zeg ik ook niet steeds.
xMonsterr schreef:FlorisSam schreef:ALS Je aan onze berichten irriteert,ik irriteer me ook aan deze berichten voor jou,maar dat zeg ik ook niet steeds.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oke als jullie het zo willen spelen.
ga maar door met jullie kleutergedrag dit is trouwens een topic over SHETLANDERS en niet over boehooee ik wordt gepest.
ponieszlover schreef:jeetje zeg....
Jistske probeert ook alleen ardig te zijn eigenlijk vind ik het ook nergens voor nodig maar iedereen moet het zelf weten, ik vind alleen niet dat je iets van een ander moet zeggen terwijl je het zelf ook doet.
En wat heb je aan die gemene opmerking? niet voor jou?...
xMonsterr schreef:ponieszlover schreef:jeetje zeg....
Jistske probeert ook alleen ardig te zijn eigenlijk vind ik het ook nergens voor nodig maar iedereen moet het zelf weten, ik vind alleen niet dat je iets van een ander moet zeggen terwijl je het zelf ook doet.
En wat heb je aan die gemene opmerking? niet voor jou?...
aardig ?
haha laat me niet lachen.